Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
:
werkt ideaal en ik was blij verrast van de kwaliteit van dat ding.
maar hij gaat er nu helemaal voor zitten en liggen haha.
thanks!

Heel fijn ook dat je inderdaad zo'n goed contact met de arts kunt hebben, dat is ook echt heel prettig in zo'n situatie lijkt me.
Ga er vanuit dat het zoals normaal gewoon kleine dingen zijn alleen - ze heeft normaliter geen terugkerende of chronische issues namelijk en ik heb geen reden om aan te nemen dat daarin iets veranderd is, kijkend naar hoe ze beweegt. Zo maar eens wat knakworsten gaan snijden. Ondanks dat ze het altijd goed laat doen allemaal, merk je wel dat ze het niet fijn vind dat geduw en getrek (vind het dus ook altijd zo bijzonder als ik honden gewoon bijna slapend bij de osteopaat zie liggen/zitten
) dus ik prop d'r altijd helemaal vol met slechte dingen

.moonsparkle schreef:Ik doe het ook in huis, maar poedels verharen gelukkig niet
IMANDRA schreef:Ik heb een keer gezien dat iemand zo'n (goedkope) klamboe had gehaald en daar de hond in droogblies. Dan blijven veel van de haren gewoon in die klamboe hangen, ipv door je ruimte vliegen.
Als het mooi weer is gaat dat ding gewoon buiten aan denk ik, anders zit ons huis helemaal onder met die haarbal haha