Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colien schreef:Hoi,
Mag ik me hier komen melden?
Sinds afgelopen zondag hebben mijn vriend en ik een Golden retriever x toller retriever puppy in huis. Ondertussen is ze al 10 weekjes oud.
[ [url=m/L4vAjn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twilight schreef:Wat een schatje![]()
Hier blijft het goed gaan na mijn breakdown die zondag. Op straat niet meer trekken, luistert erg goed ik ben enorm verbaasd. Of dat mijn houding onbewust verandert is. Ze pakt der rust gelijk na het wandelen, lekker tukken. Erg blij.
KimD schreef:Ik ben heel blij! Iemand uit de agility wereld heeft zich hard gemaakt voor een vierde hoogteklasse binnen de agility, het enige wat ik daarvoor gedaan heb is een stuk geschreven waarom mijn hond geen licentie zou hebben gekregen als zij 60 hadden moeten springen.
En, eindelijk, nadat een aantal landen ons voor gingen heeft NL ook een vierde hoogteklasse!![]()
Dana & Abbay vallen onder de vierde grens, voor hun is het toch een fantastische vooruitgang!
[ [url=m/LiwM8E.jpg]Afbeelding[/url] ]
ZoZenn schreef:KimD schreef:Ik ben heel blij! Iemand uit de agility wereld heeft zich hard gemaakt voor een vierde hoogteklasse binnen de agility, het enige wat ik daarvoor gedaan heb is een stuk geschreven waarom mijn hond geen licentie zou hebben gekregen als zij 60 hadden moeten springen.
En, eindelijk, nadat een aantal landen ons voor gingen heeft NL ook een vierde hoogteklasse!![]()
Dana & Abbay vallen onder de vierde grens, voor hun is het toch een fantastische vooruitgang!
[ [url=m/LiwM8E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit had ik ook al gezien inderdaad, maar aangezien ik altijd FHN loop en pas volgende maand m'n eerste RvB wedstrijd heb, wist ik helemaal niet dat dit niet normaal was. FHN heeft sowieso 4 klassen en ik vind het sowieso ook raar dat de RvB dat niet had. Moesten honden van 44cm dan 60 springen?
KarmaChansy schreef:Leuke pup colien!
Das poedersuiker kaus hopelijk knapt die snel op.
Leuk een pup zozenn soms gewoon even in het diepe springen
Wat gaaf kimD!
De pups zijn vandaag bij de dierenarts geweest en gezond verklaarddus ze mogen verhuizen ze zijn echt moe nu haha was ook allemaal wel spannend
[ [url=m/n1p5gG.jpg]Afbeelding[/url] ]