Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loolotte schreef:Wat sneu Kaus! Het zit je allemaal niet mee met Dexter. Hopelijk heeft hij er in ieder geval wat van geleerd..
Ik kreeg toevallig vanmiddag een mailtje van de fokker dat zij ook met titeren gaan werken, en dat de pups met 7 weken getiterd zullen worden. Ik snap echt helemaal niks van dat proces en vind t best eng dat niet dan gewoon alle standaard en gingen in t boekje doen, wil niet dat pension of cursus daar moeilijk over gaat doen..
xLaraaj schreef:Welkom nathalie! En direct ook succes met wijsheid te brengen aan je vriendin. Wat als het niet goed blijkt bij de DA?
Waarom mag een hond die gewoon geënt is dan niet binnen StonedRomy ?
StonedRomy schreef:Als een pension je hond dan niet accepteert: in overleg gaan waarom niet en uitleg geven over titeren. Nog steeds een nee? Ander pension/opvang zoeken.
Hondenschool: dan hebben ze waarschijnlijk niet genoeg bijscholing/kennis gehad. Gewoon doorzoeken naar de volgende Hondenschool.
Ik heb het dan niet over de kennelhoest neusdruppels en rabiës. L4 laat ik ook nooit enten en kennelhoest alleen de druppel variant.
Kennelhoest is wel vaak een eis van Hondenschool en pension en dat snap ik helemaal. Erg besmettelijk.