heb genoeg ongelukken met zo'n ding zien gebeuren(online en thuis) doordat ze gewoon weg veels te hard willen rennen op dat ding en er vanaf willen vloegen..
ze keken er hier ook eerst naar van... dafuq?
maar nu rennen ze er lekker op en komen vooral mijn dametjes wat energie kwijt in hun speeltijd

(maar altijd grappig hoe lang het duurt voordat ze zo'n ding doorhebben haha!)

)
Zometeen even naar 't inloopspreekuur met m'n monster. Ze is ineens heel sloom en heeft groenige afscheiding uit de vagina. Ik kan haar zo oppakken en aaien, terwijl ze normaal je vingers van je hand probeert te bijten als ze bij d'r in de buurt komen 

, ik móet niks". Waarna ze er snel achteraan zei: 'mits je dat wilt natuurlijk'
Dus ik vroeg: Ook als ik bel dat ik specifiek voor een euthanasie kom. Nou dat was dus het geval want ze moeten eerst onderzoeken of het écht wel nodig is om te euthanaseren.. Nee ik laat m'n dieren voor Piet Snot inslapen..
) en Knibbeltje een wondje op d'r achterpoot. Gok dat ze even flink ruzie hebben gehad in de paar uur dat ik weg ben geweest. Tuthola's.
Knibbeltje kan ik in de soda zetten met d'r poot in de hoop dat het niet gaat ontsteken, maar dat gaat wat lastig met Pixie's hoofd.. Hoop dat het zich niet ontwikkeld tot ontsteking/abces, maar met mijn geluk ben ik er bang voor.