Kiimm_ schreef:Als het gevoel niet goed is zou ik inderdaad een andere dierenarts zoeken. Wij hebben ook 5 minuten wandelen per maand (leeftijd) aangehouden bij Cody.
Ik wil KVV bestellen maar ik vind het nog best prijzig. Er staat op de website 20-40 gram per kilo, dan komt Cody uit op ongeveer een kilo. Ik wil wel combinatie houden met brok. Ochtend brok en avond vers, afhankelijk wanneer die naar de opvang gaat. Hoeveelheid wordt dan gehalveerd, maar dan nog zouden we snel door zo'n voorraad zijn.
Ik bestel altijd bij Dogmeat.nl
Ik voer 500g per dag, en ben daarmee €45 per maand kwijt. (Heb geen verzendkosten want haal altijd op)
Dan voer ik ook de luxe diersoorten mee zoals paard, konijn en zalm. Maar ook goedkopere diersoorten zoals kip, rund, witvis.
Per week heb ik:
Rund/kalkoen €2,26 per 500g
Kip/witvis €2,31 per 1000g
Lam/geit/pens €2,89 per 1000g
Kip €2,70 per 500g
Zalm €3,08 per 500g
Paard €4,92 per 500g
Konijn €4,26 per 500g
Sommige smaken zijn niet in 500g beschikbaar, daarom de 1000g. Deze rollen snijdt ik doormidden en dan 1 voor de éne week, de andere voor de volgende week. Ik bestel altijd per 2 weken.
Alle rollen zijn in 1000g rollen beschikbaar, dat scheelt zn €3 per 2 weken ongeveer. Maar ik vind de 500g rollen stiekem makkelijker, hoef ik niet alle rollen door middel te snijden.
Skip is 25kg en krijgt dus 20g per kg lichaamsgewicht.
Natuurlijk is Skip ondertussen een volwassen reu, Cody zal waarschijnlijk inderdaad iets meer nodig hebben.