Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarmaChansy schreef:gribaldi ik stuur je later een PB over zweden sorry heb die vraag gemist!
Ik heb een verzekering voor karma waar ik heel blij mee was, we hebben veel uurtjes in het ziekenhuis gespendeerd met de bevalling en met uzv het eigen risico is alles betaald. Geen verzekering tikte het toch echt tegen de 1000 euro aan( wij betalen 400 euro per jaar)
Chansy daarin tegen zit bij een poedersuiker verzekering, zij vergoeden helemaal niks van zijn rehab en medicatie. Voor de medicijnen betaal ik 30 euro per 3 weken. Voor zijn Rehab 700 euro voor 10 sessies. Nu als hij niet verbeterd moeten we een CT scan uitvoeren dat is weer ala 1200 eurodus voor hem hebben we de verzekering opgezegt vanwege pre conditions wordt dus echt niks vergoed. Tis een dure border collie
![]()
Balto heeft nog nooit wat gehad maar die is het zelfde verzekerd als karma, tot 7500 per jaar vergoeding ben zeer tevreden over hun.
biggirl schreef:Hier ook geen verzekering voor de dieren maar scheelt wij gaan in belgie naar de dieren arts en echt suoer goedkoop altijd vergeleken met nederland
Hier nog een cutie foto candy en snoopy
Gaat gelukkig al een stukje beter met candy na het DA bezoek van gister.
[ [url=m/yeDlgC.jpg]Afbeelding[/url] ]
mvdende schreef:gribaldi schreef:Galaika, hoe oud is de pup? Wisselen kan inderdaad de oorzaak zijn. KimD geeft al goede tips.
Hier geen bijter wel een likker![]()
Gisteren de laatste prikken gehad en alles prima.
Heeft iemand van jullie een verzekering voor de hond? En zou ik dan mogen weten welke en wat er allemaal bij zit. Mag eventueel ook per pb
Ja ik!
Bij Reaal Dier en zorg.
Betaal €40 per maand en krijg dan 90% van de rekening vergoed tot €5000 per jaar.
Zit veel bij, maar kan je beter even zelf kijken op hun site.
Ik ben er heel tevreden over. De drempel om naar de da te gaan is voor mij een heel stuk lager dan als ik geen verzekering had gehad. Even een Giardia test voor de zekerheid kostte mij maar €16 ipv €160 en €40 per maand is voor mij makkelijker te betalen dan ineens een groot bedrag.