Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melody7 schreef:Nanni ging er gewoon super snel vandoor en liet zich dan niet meer vangen. Ik moest Zippy inzetten als lokaas om haar weer uit de planten te krijgen![]()
Dat lijkt me echt vreselijk MiraWaarom zou diegene juist jouw/je vader's cavia's willen stelen?
Tof dat je de Quarter gewoon op pension hebt Dubbeldun!
Ik 'verzorg' al 10 jaar dezelfde New Forest pony, Melody. We reden altijd heel veel buiten, maar sinds afgelopen zomer kan ik niet meer zo goed rijden. Op dit moment maakt dat niet zoveel uit, want over 2 maanden verwacht ze een veulen!
rijd zelf al sinds een jaar of 8 alleen nog maar incidenteel, (daarvoor vrij fanatiek, ook wedstrijden zowel dressuur, springen en incidenteel sgw) maar had nog altijd wel een pony voor mijn dochters en waar ik een veulen bij had gefokt vorig jaar. Altijd doorlopend rij paarden gehad en een hele club pony's. In november hebben we haar verkocht omdat mijn dochter te groot was en nog steeds wat angstig. Daarom rijdt ze nu op een manege. Dit gaat super en als ze wat dapperder is komt er wel een nieuwe pony waarschijnlijk. Uit het lege nest syndroom dus maar cavia's genomen.. Mens moet toch wat uit te mesten te hebben he?
naja, komt vast goed. Hebben jullie er ervaring mee?