Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Nou, goed en 'slecht' nieuws. De teef waar we een pupje van willen is drachtig!!Ze hebben er alleen maar drie gezien op de echo. Dat houdt in bij drie reutjes helaas geen pupje voor ons... Ook kan er nog van alles gebeuren dus het afwachten duurt nog even...
Amandavd schreef:Ik hoop er stiekem ook op dat er 1 of 2 zich eigenwijs verstopt hadden maar het is zoals het is en anders moeten we een nest wachten. Positief denken gaan we maar doen
Kabayo schreef:Ik zou het even afwachten. De moeder van Fenna was ook gescand op 6 pups maar er kwamen 10 uit. Helaas 2 reutjes gestorven. Maar ik snap je spanning. Ik had het zelfs met 6 pupsmaar super dat ze drachtig is!
Ahh djinnie, super lief! En wat leuk dat ze bijna even oud zijn. Fenna is 5 weken en 2 dagen om precies te zijn
Oejj stoute Kiko.. Hopelijk doet ie het niet weer!
Leuk ymor! Dat je vriendin ook eentje neemt
Puppy's vandaag voor het eerst naar buiten. Fenna was erg bangarme schat vind het gras zo eng
[ [url=m/3az5OL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/evHTl1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neonlight schreef:Jullie willen een teef en de hoeveelste zijn jullie daarvoor? Ik duim dat er toch een pup voor jullie bij is.
Kiko is zielig....heeft al 2 keer aan de stroomdraad gehangen.Ze is best wel van slag nu, maar is voor haar eigen bestwil.
luuntje schreef:Kiko is springkampioen, wel gevaarlijk.
Hopelijk werkt het stroomdraad.
Fenna vang voor gras, gossie.
Leuke chihuaha. Valt niet mee om de tuin veilig te maken voor zo'n ukkie.
Kinderen en pups moe van het knuffelen, lief.
Cocker teef zijn foto's van gemaakt, echo ging door ziekte van fokkers niet.
Op foto waren 4 pups te zien en er zijn er 6 geboren.
Vandaag enkele reis van 2 uur gehad naar Limburg om 3 weken oude pups te knuffelen.
Ik had keus uit 3 reuen. Bij reu lichtblauw sloeg de vonk over.
[ [url=m/dzPZf6.jpg]Afbeelding[/url] ]
_bloempje01_ schreef:Hoi,
Mag ik hier ook mee komen praten?
Sinds vandaag heb ik een nieuwe puppy van 8 weken en 6 dagen oud.
Het is een vuilnisbakje met een beetje boeren fox, herder en iets onbekends.
Dit is hem en hij heet Sjefke.
[ [url=m/DDtvyb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Evelijn schreef:Wat leuk zoveel mensen die wezen puppy knuffelen. Wij vandaag ook. Monty is nu 6 weken dus nog even geduld. Volgende week komt Raad van Beheer voor stamboom, naar de DA voor prikjes en komt er iemand van de rasvereniging langs voor het terugfokprogramma en daarna kunnen we afspraak gaan maken voor het ophalen![]()
Vandaag lekker Monty op schoot gehad, het is vriendelijk kereltje en lekker kunnen knuffelen. Mama was ook lieverd die kwam lekker naast mij liggen om te knuffelen.
[ [url=m/g3o8sC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:Bloempje wat een ontzettend leuke!!
Arme Kiko. Tis voor zijn eigen bestwil![]()
Luuntje, wat is de blauwe leuk!
Djinnie leuk is dat he
Evelijn wat een leuke is monty , super lief
Ik heb mij al aangemeld voor puppycursus! Ik heb er super veel zin in!