Ik heb vandaag weer de oren (en de staart van Prim maar dat zie je niet op de foto) geknipt van de meisjes, wat zijn ze weer knap..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bryce27 schreef:Onze Flash is nu 9 maanden, en is net van de eerste loopsheid af. Ze heeft er helemaal geen last van..
Hier dragen de honden geen broekjes tijdens de loopsheid.
Het 'puppy' uiterlijk begint nu steeds meer verleden tijd te worden.
![]()
[ [url=m/I9yTEn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nicky91 schreef:Hoe gaat het met iedereen hier?
Ik ben afgelopen weekend in Duitsland geweest, wezen kijken bij Rally Obedience van 3 Wild Divine hondjes.
Zo heb ik Cate in "actie" gezien, Joesie en Sisco(2 jarige reu uit een eerder nest van Joesie).
Het was een hele gezellige dag en mijn vriend is helemaal om![]()
Het zijn zulke lieve honden en wij konden er zo mee weg lopen, zowel Joesie als Sisco.
Hier een paar foto's!
Joesie![]()
[ [url=m/ArJg4n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vEfJKI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X0seGs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn vriend en ik samen met Joesie en Sisco. Sisco is echt een stuk groter dan zn moeder en een super lieve reu!
[ [url=m/jn8aji.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een leuk dingetje, Sisco was eerste geworden in de klasse 2 RO en Ralf met Cate was tweede geworden in de klasse 2 en Joesie 4e in de klasse 2.
Lennox(de reu voor de combi met Joesie en ook de broer van Cate) was 4e geworden in de klasse 3, hoogste klasse RO.
Al met al hadden we een hele leuke dag en zijn we ontzettend gastvrij ontvangen!
keona schreef:Wat leuk, lekker genieten jullie.
Heb paar mooie werklijnen in Amerika gezien mooi middelmatige honden. Gewoon geweldig
candalisa schreef:Wat leuk Nicky!
Jammer dat je wat langer moet wachten maar komt vast goed!
Hier gaat alles super. Zelf wat last van ziekte dus mijn energie niveau is heel laag maar Mila vind het prima om gewoon lekker saampjes tv te kijken. Volgende week gaat ze lekker mee op vakantie!
Inmiddels 21 kilo hond!