Cian durft al wat meer het huis te verkennen. Het is echt een lief mannetje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat een verschillende types kittens komen er hier ook voorbij!
) schuur tijdelijk dichtgebouwd. En het was het allemaal waard, de twee kleine boefjes roken de buitenlucht en kwamen helemaal los. Achter elkaar aan racen, op elkaar springen, op bosjes springen, in bosjes verstoppen. Tegen de muren aanklimmen (hoera schrikdraad! ) en vooral heel maf doen... Enige nadeel is, ze zitten nu alweer verlekkerd naar buiten te kijken.. (ze hebben gelukkig het miauwen nog! niet ontdekt..
)

gaan wij ons meisje halen
lor1_1984 schreef:Lifaya, zijn er geen mensen die opvang zoeken voor langere tijd ivm omstandigheden?
Of valt er mss een deal te sluiten met een bekende die tzt een kat wil maar geen kitten?
ik, iemand die net een kitten heeft opgevangen in slechte staat die bijna in gewicht verdubbeld is in een maand ( weegt nu 900 gram
) die voor broodfokker word uitgemaakt
blijkbaar is het niet zo normaal om een kat tijdelijk op te vangen. M_nouska schreef:Aah, wat lief! Hoe vond ie het buiten?
lifaya schreef:lor1_1984 schreef:Lifaya, zijn er geen mensen die opvang zoeken voor langere tijd ivm omstandigheden?
Of valt er mss een deal te sluiten met een bekende die tzt een kat wil maar geen kitten?
Ik had een bericht geplaatst op een pagina op fb en werd voor broodfokker uitgemaakt omdat ik de opvang kat als oud vuil weer weg zou gooien omdat ik die weer weg doe als ik een nestje fokik, iemand die net een kitten heeft opgevangen in slechte staat die bijna in gewicht verdubbeld is in een maand ( weegt nu 900 gram
) die voor broodfokker word uitgemaakt
blijkbaar is het niet zo normaal om een kat tijdelijk op te vangen.