Ik had een terror hamster, dus sindsdien vind ik ze eng
Als ik de voerbak wou vullen van de monster en hij was wakker, dan rende hij als een gek op mijn hand af om flink te bijten Ik had zo'n mooi groot hamster paradijs voor t kreng werd niet gewaardeerd haha
Hij had vast het boek met spreekwoorden niet gelezen
vuurneon
Geplaatst: 04-04-15 20:18
Ik denk eerder dat het beestje het woord 'niet' had gemist daarin
1 keer was het zo erg, dat ik hem er met een zwaai af moest gooien. Had zich compleet vastgezet in mijn vel. Mijn vel was los en bloedde vreselijk. Wijsvinger is gelukkig hersteld. Was niet echt treurig om zijn vroege dood
Dat is wel heel heftig. Hier bijten ze wel eens als ik toevallig iets lekkers heb vastgehad en als ze nippen als ik ze gewoon beet heb dan geef ik ze een tikje op de kop en zeg boos 'foei'. Tot nu toe hebben ze het afgeleerd. Maar je als echt een valse hebt zal dat ook niet lukken.
Ik baal wel, de middelste is een beertje, die had ik graag willen houden.... Daar moet ik toch wel even heel goed over denken.. De rechtse is een zeugje en die blijft De linkse mag naar een nieuw huisje
Hoe reageren cavia's op kinderen? Kunnen ze een beetje tegen het geluid of gaan ze mee piepen?
Juliette
Geplaatst: 06-04-15 13:40
Miracle_ schreef:
Haha inderdaad Vreetzak
Ik baal wel, de middelste is een beertje, die had ik graag willen houden.... Daar moet ik toch wel even heel goed over denken.. De rechtse is een zeugje en die blijft De linkse mag naar een nieuw huisje
Ik ga zometeen de terroristen (*kuch* Saartje *kuch*) weer even in de ren zetten. Vorige keer besloot Saartje te ontsnappen! Ze was telkens al in de weer met het hek, maar uiteindelijk had ze hem opengeschoven. Bokkie was braaf naar zijn hok gewaggeld en sprong erin (doet hij altijd, zo grappig!) en ik dacht dat Saartje dat ook had gedaan, maar mevrouw besloot dat het achter het hok veel spannender is Toen kwam nog de uitdaging: Saartje vangen Gelukkig had ik haar vrij snel en konden ze daarna even bij komen van hun avontuur