Hier waren de pups redelijk stabiel naar dezelfde mensen iedere keer. Maar dat zie je wel pas natuurlijk bij een volgend bezoek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skippy01 schreef:Ow geweldig xLaraaj! Toby vindt lawaai gewoon STOM. "Stofzuiger? Ik verstop me wel achter de tafel!" "Boormachine? Kan ik naar de tuin?" "Hm, elektrische heggenschaar? Ik ga gauw naar binnen!" Hij wil overal bij zijn, maar lawaai vindt hij niks. Als ik met de hand ga snoeien daarentegen, zit hij er bovenop met zn neusje om alles te observeren, en rent hij door de tuin met alle afgesnoeide takken
Peachy schreef:Hoi, Wij willen ook gaan voor een puppy aankomende zomer.
Maar nu vroegen we ons af in hoeverre een fokker kan bepalen welk hondje bij iemand past? Wat nu als wij ons oog hebben laten vallen op een ander hondje?
Maar nu vroegen we ons af in hoeverre een fokker kan bepalen welk hondje bij iemand past? Wat nu als wij ons oog hebben laten vallen op een ander hondje?