Het slot bij Puk en Macho werkte niet meer, gelukkig zei m'n vriend dat ze de poort dan zelf open konden maken en dat ik er iets voor moest maken ... anders gad ik 2 konijnen minder gehad
En de ren van de 4 boefjes even schoongemaakt echt waar 3x raden wie even kwam kijken of die straal echt nat was .., (en nee niet 1x )
Billy was slimmer en zocht het hogerop
En m'n meisje zat bovenop het grote hok
Maffe beesten
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-19 14:52
Omg, gek konijn . Blik helpt me altijd met schoonmaken van de hokken.. door mega in de weg te lopen . Stoffer is altijd boos, want dan snapt ie het niet meer
Vandaag kwam ik thuis om het lage mannetje op het dominante mannetje zijn hoofd te zien rijden. Niet 1 keer maar meerdere keren. Daarna werd de dominante geïrriteerd en gingen ze achter elkaar aan. Een schreeuw van mij en dat was over. Brokjes gegeven en nu niks aan de hand.
Ben al zo lang aan het zeuren met die 2 mannen en ik vraag me af of dit ooit helemaal zonder gedoe kan of dat dit rijden normaal is. Heb er zelfs 2 vrouwtjes bij en ze liggen altijd samen maar ben elke ochtend bang om er een dood aan te treffen.
Moet ik dit nou gewoon laten en ze lossen het zelf op of bij voorbaat al uit elkaar halen
Anoniem
Geplaatst: 07-01-19 17:21
Zalig Tarzan
Heb mijn ouders hun konijnen weer even gecheckt , met bijna 8 jaar (maart) niet eens zo gek idee . Merk wel dat ze ouder worden , kom Bob zo aaien
Amber_anne, mijn voedsters doen dit ook. De niet-dominante voedster kruipt regelmatig bovenop mijn dominante voedster. Dit gaat echter al heel lang zo, en buiten een grom hier en daar is er niets aan de hand. Ze wassen elkaar, ze eten samen, ze slapen samen. Dus zolang dat goed gaat haal ik ze niet uit elkaar. Denk dat je moet doen wat voor jouw gevoel het beste is, wil alleen mijn ervaring delen
Ben wel blij om te horen dat het normaal is. Maak me gewoon zorgen dat het misschien wel een keer fout gaat. Uit elkaar halen wil ik eigenlijk ook niet ze hebben het super leuk samen
Ik denk zelf maar zo, het kan altijd fout gaan. Of je nu een ram en voedster hebt, 2 rammen of 2 voedsters of zelfs alles bij elkaar, dat risico is er altijd. Goed in de gaten houden en je gevoel volgen, dat doe ik tenminste en dat gaat nu al ruim 3 jaar goed.
Ik hou het in de gaten, ze vinden elkaar leuker dan de vrouwen dus om ze uit elkaar te halen vind ik sneu
Anoniem
Geplaatst: 08-01-19 18:00
Gaf ze slaapdronken hooi vanmorgen , gok dat ik iets teveel gegeven had en hun dachten van ahhh leuk een puinzooi maken
Binnenkort even schop geven en oriënteren voor vinyl voor ze , voor mijn gevoel is het niet goed voor ze dat ze steeds uitglijden (Zeker met Lilo in de groei , zag spoken en dacht dat haar achterpoten tikje scheef naar buiten stonden ).
Amber, hier hadden de mannen ook wel eens mot maar lagen wel altijd samen, zolang ze elkaar niet verwonden en niet de hele dag elkaar lastig vallen zou ik ze samen laten..
Rebecca OMG
Hier alles eindelijk weer kunnen schoonmaken/opruimen, heerlijk zo opgeruimd!
Dankjewel Speirs M'n vriend is hovenier dus hij heeft alles zelf gemaakt, rennen, hokken en de kist voor het voer Dit is onze zijtuin ofwel de 'konijnentuin'
Coconut
Geplaatst: 09-01-19 21:06
Hoe is het met het konijn met de open voetjes?
Heeft de dierenarts nog iets kunnen betekenen?
spookyskippy
Geplaatst: 09-01-19 21:18
Mooi schoon zo Tarzan! Vloerbedekking voor konijnen Ik ben ook wel benieuwd hoe het met dat konijn is.
Ik heb laatst hooi gekocht bij de welkoop, ze eten het zo op. Na 3 uur 2 ruiven leeg En kijk dan
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-19 21:42
hij is omgevallen! Tarzan, ideaal als je man/vriend handig is in de tuin! Mijne is vooral handig in huis, zeker met oplossingen voor Flappies
Ik heb gister mijn auto volgeladen met wilgentakken, ik paste nog net achter het stuur Knabbel en Dips waren er heel blij mee. Wel eerst netjes langs de gemeente geweest om te vragen