Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij had alleen wat andere hondjes op Animal Event onder het bloed gesmeerd met losspelen
We zijn ook veel langer gebleven dan verwacht. Honden vonden het prachtig. Ook Dundy heeft zich uit kunnen leven bij het losloopveld, behendigheid en racebaan.
Hoeft ie de 'niet aaien' alleen nog maar op in drukke situaties. 

kiwiwitje schreef:Ahww! Wat leuk! Werken die tekenbandjes echt? Moeten ze die dingen ook echt de hele dag om hebben of alleen met wandelen?
. Hoor en er goede verhalen over en aangezien ik een hind heb die op bijna alle "gangbare" middel reageerd ga ik dit proberen. Ze moeten hem dan wel altijd om en dat vind ik wel een nadeel! 

fannetje schreef:En de foto's
[ [url=m/DkeY1w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qwH0jj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NO5t2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V9srKL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze was compleet van de wereld. 

fannetje schreef:Iedereen was er dus wel, maar heb niemand gezien (denk ik) Of MWM had jij die herders met koelbanden om? Misschien ben ik wel door jullie gespot hoor (ik had een blauwe bolderkar met een klein flatcoatmormel bij me en liep veelal met mijn collega en haar 2 cockers (en doggyride).
Roetsj heeft de escaperooms gedaan, vond ze helemaal leuk, voertjes zoeken. Verder aan de lange lijn in het water gespeeld en veel kraampjes bezocht. Ze is nog veel te jong voor de workshops, dus dat maar voor volgend jaar bewaard
Zal zo met mijn mobiel een paar fotootjes plaatsen.
Daarna 1 wolfsgrauwe reu die even vergeten was hoe hij mee hoorde te lopen zonder te trekken en een zwart bruine (black en tan) chihuahua achtig hondje. Praagse rat. 

Ik wilde wel wat zeggen, maar de rest was alweer door aan het lopen. En nee, toen we jullie zagen had ik geen hond bij me, alleen de honden van een vriendin haha, maar ik liep zonder. Onze honden zaten in de kar, dan ben ik wel enorm blij met die geïsoleerde kar met ventilatie die je kan instellen.
wel een antschrokbak besteld zodat ze wat rustiger gaat eten.
Hoe oud is Roetsj nou eigenlijk?
En als de een het niet op eet dan doet de ander het wel. Alleen gal wil ik niet dat ze weer opeten.
Voel me ook zo schuldig, als ik nou net een kwartiertje later was gaan lopen, niet los had gedaan, meer mn best gedaan hem te pakken te krijgen..