Lilo & Stitch hebben een eitje

Ook beep & bob de zebravinken hebben weer 4 eitjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ik vind het eigenlijk al gedurfd dat je hen in je bijzijn bij elkaar laat. En, wat win je daarmee? Ik, mijn mening dan, zou ze zelfs wanneer je erbij bent, niet meer samen laten. Bedoeling is toch ook dat Yoshi zich aan Snoopy hecht?
. Tuur was al volop aan het smikkelen terwijl hij op zijn kop aan de zijkant van de kooi hing
. De enige mogelijkheid voor Guus om aan de druiven te geraken, was op mijn hand komen vliegen. Enne, dat deed hij
.Kiimm_ schreef:Als ze met zijn allen los mogen ben ik er ten alle tijden bij. Ik had gehoopt ze ooit samen te zetten. In de aga groep op Facebook zie ik mensen die meerdere koppels bij elkaar hebben zitten. Ik heb een tijdje terug speciaal een volière gekocht zodat ze met zijn 4en konden, dus dat is nu wel even balenMisschien dat ik het een keer probeer als het bij Snoopy weer is bijgegroeid

stitchlover schreef:ilaan schreef:Die eerste foto
Ik heb ook een super grappig filmpje van Bibi en Bowie. Bibi wil graag door Bowie op haar hoofd gekroeld worden, maar Bowie snapt dat niet. Resultaat een awkward moment waarna uiteindelijk Bibi geïrriteerd haar koppie wegtrekt.![]()
Mannen

Het lijkt erop dat het 3 mannen en 2 popjes zijn. Dan hebben we pietje de kanarie en sjors (dat kleine zwarte ding
) het halfbloedje

, ik zie alleen maar grijze zebravinken
dus ik dacht ze aan de parkieten te geven. Maar hoe? Ik dacht hen het potje integraal te geven maar het lijkt wel dat de voet van de kruiden, de zaadjes, wat beschimmeld zijn? Is dat schadelijk? Mss heeft 1 van jullie ervaring door het kiemen van zaadjes? Cayenne schreef:Even online gekeken wat voor mutaties er nog meer voorkomen bij zebravinken..
Deze vind ik leuk!![]()
http://www.vogelverenigingtubbergen.nl/ ... pg_jpg.jpg