Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essiesilly schreef:ja leuk!hebben die van jullie ook altijd hoorns?
leuk zeg! dat zijn er een hoop, ik heb gister bij de "buren" weer flessen gegeven aan de lammetjeszo leuk
m n schaapjes moeten nog een weekje wachten want de eigenaar kon dit weekend niet.
eerst vanmiddag met bisou maar eens naar de schaapjes hier in de buurt
Kuggur schreef:essiesilly schreef:ja leuk!hebben die van jullie ook altijd hoorns?
leuk zeg! dat zijn er een hoop, ik heb gister bij de "buren" weer flessen gegeven aan de lammetjeszo leuk
m n schaapjes moeten nog een weekje wachten want de eigenaar kon dit weekend niet.
eerst vanmiddag met bisou maar eens naar de schaapjes hier in de buurt
De overgrote meerderheid heeft inderdaad horens, zowel de ooien als de rammen, maar de ongehoornde variant komt ook voor, en we hebben er een stuk of 15 van. Ook hebben we een paar "hníplott", intermediair, met hoornstompjes.
Ik heb je video gezien van je hond met schapen, en moet je toch vragen, wat hebben die schapen gerookt dat ze zó rustig zijn? Ik zou ze graag even lenen om Max te starten, de meer gedogde schapen van mij zijn hoogzwanger, hij moet het dus met een groepje vluchtige jaarlingen doen.
Gisteren voor het eerst getraind sinds het scheren(eindelijk mooi weer hier). Voor Max pas de tweede keer, en het was nogal, hmmm, errug spannend.
essiesilly schreef:hahahaha heerlijk he zulke schapen! het is deels karakter maar ook deels dat ze gewend zijn aan heel veel verschillende honden, zij traint met allerlei rassen (vd week nog bouvier en picard gehad) ze voert ze elke dag waar de honden bij zijn dus denk dat ze ze zo ook tam maakt?