Mijn honden mochten niet jagen en naast een speelse run deden ze dat ook niet.
Dus het ligt heel aan je dieren

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
[***] schreef:Ik heb 3 zwarte hennetjes en gelukkig ook 3 blauwe. Laatste hou ik.
Zal de zwarte ook op marktplaats zetten
Plaatselijke advertentie site leverde jammer genoeg geen reactie op
Amaris schreef:Ik heb eigenlijk geen probleem met het slachten, maar vind maar eens iemand dichtbij die dat wilt doen. Dat is het een beetje. Had ik nou een buurman die zei 'breng maar ik regel het!' dan zou ik lekker doorbroeden.
Wat de drempel betreft, ach... dat zit wel goed. Ik breng de kipjes als het even kan zelf weg. Zo kom je nog eens ergens, vind ik leuk, en ik zie waar ze terecht komen.
Het hennetje en het haantje gaan naar Lommel, dat vind ik net iets te ver, die man had me wel graag zien komen, dan kon ik kennis maken met zijn kleinkinderenmaar nu komt ie halen en hij zei zelf al 'ik stuur foto's!'.
En dat kuikenvoer... ach... dat kost de hobby nou eenmaal. Ik geniet zo van de kuikens, dat vind ik al leuk genoeg.
Maar mocht er dus iemand in de omgeving van Weert netjes slachten of iemand kennen die het niet erg vindt om te slachten. Ik hoor het graag!
Pieteritus1 schreef:Oké, hebben jullie al gegeten?
In mijn kippenhok zit dus een hen die ééns in de week/twee weken, een bloedei legt.
Gatverdamme, ben je leuk aan het koken: bloedei erbij.
Bij deze wat onsmakelijke foto's![]()
![]()
:
[ [url=m/Ue43Nu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hhgkz2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o9beer.jpg]Afbeelding[/url] ]