KimD schreef:Dat is al die entingen in één keer laat zetten valt ook wat van te zeggen.
Eens..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Wij hebben ook voor het eerst in ons leven zo'n piranha, een echte doorzetter. Ik maak juist wel gebruik van de rest van de honden, ofja, ik misbruik ze.Als ik 'auw' zeg maakt dat geen indruk, het maakt wél indruk als ze de volwassen honden pijn doet en die waarschuwen.
woepsie90 schreef:Wat voor kauw botten of staafjes oid zijn geschikt om onze golden pup te geven, voor haar kauwbehoefte? En bestaat er ook iets wat ze dagelijks langere tijd mag?
Op de speeltjes die we hebben raakt ze redelijk snel uitgekeken. We hebben een nylabone, sleutelbos (zie foto), wat knuffels met piep en een flostouw.
We hebben ook kabeljauw sticks die ze binnen een uurtje op heeft, zalmhuid is ook redelijk snel weg. De gedroogde runderpens is favoriet en doet ze langer mee, alhoewel dat ligt aan het formaat natuurlijk. Maar ik weet niet of ze dat soort dingen elke dag mag? Botten hebben we nog niet omdat dat nog te hard is voor haar, denk ik?
Iemand tips? Bedankt!
[ [url=m/QsBbm6.jpg]Afbeelding[/url] ]