Ahh dropjes alleen word eentje beetje geplet. Hopelijk wennen ze snel aan hun nieuwe huisje.
nouky12
Geplaatst: 13-01-19 19:34
Ik ben de hele dag druk bezig geweest voor Pluis en Bolletje, hopenlijk vinden ze het leuk Het huisje wat ze nu hebben is te klein geworden, als ze er samen in willen steekt er een caviakontje naar buiten
DubbelFun
Geplaatst: 13-01-19 19:41
Die ene is idd wel sneu zo onderop. Die Cali is mooi
Hier ook wat foto's gemaakt van het binnenspul...
Kleine Christie is al haast net zo groot als de rest (en dat rode oog is door de flits : )
't Schaapje ging er ook even voor staan
En Bubbels was te erg onder de indruk om normaal te gaan staan
Dank je wel ☺️ Dit is hem helemaal af Hij had niet veel hoger moeten zijn XD hij zit bijna tegen de tralies aan. En het is gelijk in gebruik genomen door ze
zimbabwe
Geplaatst: 13-01-19 20:58
Roosje01 schreef:
Ahh dropjes alleen word eentje beetje geplet. Hopelijk wennen ze snel aan hun nieuwe huisje.
Ja ze namen het begrip caviaflat nogal letterlijk, heb ze in ieder geval maar van elkaar afgeplukt na de foto
Dank je wel Evelien. Idd zelf bedacht en gemaakt. Ik had nog nooit een decoupeerzaag en een boor in mijn handen gehad. Maar na 4,5 uur was het wel af ☺️ Mijn vriend stelde gelijk al voor om van hout een cavia hok te maken met ruimte er onder voor voer en zo. Dus ik kan nog even nadenken en oefenen
@nouky: zelf iets maken is veel leuker als zo kopen en je steekt er ook nog wat van op @evelienb: Bubbels (grijsagouti) en 's schaapje(wit-zwartoog) zijn Amerikaanse Teddy's.
Zo had ik ook nooit wat zelf gebouwd en heb ik vorig jaar een ren gemaakt.
Pandameisje
Geplaatst: 15-01-19 13:07
ik vraag mij af zijn hier meer klim /graaf cavia's
mijn kleine Mungo die klimt heel graag omhoog in het hok via de trailies echt hij denkt dat hij hamster is XD ook graaft hij heel graag dus denk dat die nog niet helemaal weet of die nou hamster konijn of cavia is want fluiten kan hij wel .
Verder is die ook nog kampioen in ontsnappen had gisteren de kattenreismand niet goed dicht gedaan en hij doet het deurtje open en loopt los in huis.
Ook was ik laatst groente aan pakken had hok al vast open gezet zei in hem rond lopen in de woon kamer (wel 2 uur bezig geweest om hem weer te pakken)
Mijn hamster heeft een hok van Alaska 80 cm nou en heeft loopwiel en echt tot de randvol zaagsel en heel veel andere leuke dingen in der hok en mevrouw klimt wel graag al vanalles geprobeerd.
En het hoort nog steeds niet. Maar die discussie ga ik niet hier voeren Het is stereotype gedrag.
Pandameisje
Geplaatst: 15-01-19 13:26
xDenies schreef:
En het hoort nog steeds niet. Maar die discussie ga ik niet hier voeren Het is stereotype gedrag.
Ik weet echt niet meer wat ik er aan kan doen ze is hier voor 4 maanden bij andere mensen geweest daar zat ze in klein hok en geen ggraaf mogelijkheden en geen loopwiel