Ik ben zo ontzettend trots op mijn puppekind! Vandaag voor het eerst debutanten gestart, eerst VP. Hij mistte bij de schutting het raakvlak, dat vind die bij de schutting erg moeilijk. Verder wel super goed rondje. Bleek 5e te zijn, maar lag met tijd wel 11 sec voor op de nummer 1. Jumping kan ik kort over zijn, hij liep heerlijk en vliegensvlug, we werden hierbij eerste. Weer 10 sec voor op de nummer 2. Daarna nog een keertje VP, hierbij liep hij ook weer super, bij de schutting netjes het raakvlak. En op het eind had ik een rechte lijn van sprong, kattenloop, sprong, ik liet hem flink afremmen op de kattenloop, ondanks dat hij daar nooit raakvlakken mist. Dus wou op het laatst een sprintje trekken, maar was net iets te vroeg, waardoor Tender sprong. Volgens omstanders had hij wel het raakvlak net geraakt, maar helaas vond de keurmeester van niet. Hierbij 6e geworden met weer de snelste tijd.
Op het laatst bleken er ook nog prijzen weg gegeven te worden voor de beste vand e dag van elke klasse en hierbij hebben Tender en ik ook weer gewonnen.
Echt super super blij dus met mijn ventje! We gaan nu 9juni in Almere nog debutanten doen en daarna naar de A klasse.
Super Mirriej! Kan me voorstellen dat je trots bent! Machie en JP veel succes en plezier vandaag!
Ik ben ook trots op mijn ventje! Hij heeft sinds mijn ongeluk enorm moeten remmen wat betreft activiteit. Geen trainingen meer, niet dagelijks trainen op een veldje, geen dagelijkse lange wandelingen of fietstochtjes meer, etc. Mijn ouders en broer laten hem nu uit en dat zijn tien minuten rondjes en af en toe een fietstochtje van een half uur. En hij past zich zó goed aan! Geen geklier overdag, ligt de hele dag lekker te slapen. Terwijl hij normaal bij minder uitdaging tegen de muren op komt..
Vandaag heerlijke training gehad met Aedan en ook met Bella, omdat het mooi weer is had ze er zin in. leuk om te zien dat ondanks een winter van luiheid ze nog precies weet hoe het allemaal moet haha. ik zal later nog eens een foto plaatsen als ze geupload zijn.
VillaNeusjes
Geplaatst: 30-03-14 12:27
Bella over de schutting, vind ze erg leuk om te doen.
Aedan opletten
afliggen
'hier'
blijven zitten terwijl ik een rondje om hem heen loop
Geen doggydance voor ons vandaag maar heerlijk genieten op de Veluwe Vanochtend ruim 7 km gewandeld. Nu nog even genieten voor we weer naar huis moeten.
Heerlijk hè, op de Veluwe, wij genieten er ook zoals altijd weer van hier. Ik heb vanochtend ook weer een kleine 7 kilometer op de hei rondgebanjerd met de meiden. Vanavond weer naar huis, maar wij hebben het voordeel dat we bijna ieder weekend naar de Veluwe kunnen.
Silence
Ik heb zelf een bijna 2-jarige rottweiler reu. We gaan nu 1x per week reacreatief naar de hondenschool. Wandelen doen we ook graag! Sinds kort iets intensiever, sinds ik de Endomondo app heb ontdekt. Helaas ook erg tijdrovend en gezien ik nog studeer komt het er enkel op zondag van... Vandaag weer een rondje gedaan, 2u en 8,5km gewandeld.
Dolgraag wil ik ook canicross doen, maar dan ga ik eerst afvallen en aan m'n conditie werken
Ik heb er heeel hard aan mogen werken vandaag. Spel ging uhh snel. Csiva zag de riemeloper lopen en sprong door de finish. In 16 seconden heeft ze toch nog 120 punten bij elkaar gesprokkeld. En ik had de snelste tijd Jumping heb ik even lekker los kunnen werken met haar. We hadden nog niet het contact wat ik wil maar met een boel overtuiging van mij zijn we toch foutloos rondgekomen. Dus t 1e U'tje en een 8e plek. Ze vloog er wel ff 2x tussen uit om mensen te bekijken maar ik kreeg dr wel weer goed terug! Vast parcours was niks meer. Csiva was op, ik had de energie niet meer. In die manege hal was het warm en enorm stoffig. Vonden mn lezen niet leuk
Nou nou... we zijn er nog lang niet. Ze loopt nog lang niet zo lekker als thuis. We missen nog enorm veel contact. Het is een hondje wat heel graag haar eigen plan trekt *niet de bedoeling*