Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joey gesignaleerd in de buidel van Suikereekhoorn Spikky rockwitch schreef:Best banketstaaf vl helemaal naar Hamm voor die varaan en ook om onze witlip te verkopen aan iemand.
Slang komt echt super goed terecht, megabak en die gast wil met hem kweken, dus die gaat er meer tijd aan besteden als wij.
Maar in ieder geval vl dus in Hamm. Loopt ie door de hal en ziet wel een tafel met varanen, maar die waren nog veel kleiner als degene die hij zou kopen (dacht hij) uiteindelijk bleken ze het wel te zijn, dus hij snel terug, worden ze net allemaal voor zijn neus aan iemand anders verkocht.
Die vent die ze verkocht wilde er geen voor ons reserveren, dus dikke pech.
GreaseMonkey schreef:joey gesignaleerd in de buidel van Suikereekhoorn Spikky
Fiffill schreef:

Hij is trouwens echt super slim met eten, Chinese kool vind ie niet echt wat terwijl dat hardstikke gezond is. Maar hij vertikt het om te eten, pas als je het in de bak laat liggen eet hij het langzaam op. Banaan en appel daarin tegen eet hij wel snel op. En vandaag heb ik wormen geprobeert, moest eerlijk bekennen dat ik dat helemaal niks vind, was bang dat die op de grond zouden vallen, door het terrarium bleven lopen, of op me hand zou vallen o.i.d.
Uiteindelijk heb ik moedig met een pincet er vier in Ezra zijn bak gedaan. Hij lag lekker in de schaduw, maar toen hij zag dat de wormen in het bakje lagen kwam hij er meteen naar toe een hij heeft ze super snel opgegeten. Jammie jammie