Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:Wat een prachtige honden, BorisjeZe zien er ook heel snel uit. Niet normaal wat een power die honden hebben, ik vind ze zo gaaf maar voor mij met jonge kinderen net een tandje te veel. Wie weet later.
Gaaf dat jullie zo hard gaan!
Pippa13 schreef:Ik dacht dat ik je op insta volgde Borisje, maar blijkt een andere Nederlandse dame te zijn met ook een lichte ESD. Echt heel gaaf dat soort type honden. Ik zit ook in de ESD Greyster FB groep en ik zit soms echt kwijlend te kijken naar die honden.Fantastisch! Maar ik ben niet gek genoeg om er aan te beginnen
, hoe gaaf ik ze ook vind.
Even ook voor de rest van de mensen uit het topic, ik deel naast mijn ervaringen op Bokt ook veel op insta. Zijn hier mensen die dat ook doen? Ik vind het namelijk super leuk om mijn cross/trail netwerk een beetje uit te breiden.
Edit, mijn insta: monika_bennink of op fb mag je ook toevoegen, maakt me niet uit, gezellig!
Ik hoop ontzettend dat de paden dit weekend weer een beetje zijn hersteld na al die regen. Dan kan ik mijn nieuwe lijn mooi testen, zonder dat het modderschuiven wordt
kanjerroos schreef:Jullie zijn allemaal lekker bezig!
@ Denbine; wat een prachtige omgeving zeg! En leuk zo een dauwtrapwandeling! Heb je die zelf samengesteld of is dat een georganiseerde tocht? Veel plezier in ieder geval!
Wij zijn enorm aan het nagenieten van de dogtrekking waaraan we zaterdag meededen! We hebben 53 km gewandeld en dat ging eigenlijk verrassend goed, en nog belangrijker; we hadden er allebei enorm veel lol in!
kanjerroos schreef:@Eelmo, dankjewel! 1500 meter hoogteverschil inderdaad hahah
@denbine, ja klopt, was een georganiseerde tocht. Ik heb die een half jaar geleden op bokt langs zien komen bij iemand die mee ging doen maar ik zou niet meer weten wie dat was… 32 km was ook een optie! Er waren 3 afstanden (ook de 80 km). Echt een aanrader! Ik vond het voordeel dat je er de hele dag over kon doen en vond het echt goed te doen. Denk dat als je dagelijks zoveel loopt je het ook prima kan hoor!
Wellicht volgend jaar? Ik ben in ieder geval van plan weer mee te doen. Je kunt als je Facebook hebt lid worden van de rureiffel dogtrekking groep, dan krijg je vanzelf berichten als het weer is
kanjerroos schreef:Jullie zijn allemaal lekker bezig!
@ Denbine; wat een prachtige omgeving zeg! En leuk zo een dauwtrapwandeling! Heb je die zelf samengesteld of is dat een georganiseerde tocht? Veel plezier in ieder geval!
Wij zijn enorm aan het nagenieten van de dogtrekking waaraan we zaterdag meededen! We hebben 53 km gewandeld en dat ging eigenlijk verrassend goed, en nog belangrijker; we hadden er allebei enorm veel lol in!