Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarijeR schreef:Hier nu net een stamboomloze kruising in huis maar wel uit een koningspoedel teef die aan alle voorwaarden van raad van beheer voldoet (hd, ed, ecvo en meerdere dna testen) plus nog extra dna testen en een reu die aan de eisen van de australian labradoodle club voldoet met nog extra dna testen.
En ook netjes van alle onderzoeken een kopie van de uitslagen gekregen van de fokker dus niet alleen mooie verhalen.
Ik begin graag zo gezond mogelijk met een pup en dat kan prima met een kruising maar dan wel verantwoord gefokt.
Blijf je alsnog reacties krijgen dat het een kruising is maar ach daar trek ik me niets van aan
Warboel schreef:Excuse my ignorance maar wat is DM?
Het enige waar m’n hersens mee komen is double Merle en dat lijkt me sterk met een DH![]()
Maar wat een kruising zeg. Mini “Aussies” zijn sowieso al een scam toch?
Ik heb echt niks tegen verantwoord gefokte kruisingen (performance breeds,
je ziet best wel wat whippets x collies of Lurchers bijvoorbeeld) maar daar horen imo zeker de juiste gezondheidstests en papieren bij, want ik begrijp dat ze de papieren van de reu niet eens in bezit hebben.
Zeker gezien alle ellende die je al gehad hebt zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen.
Maargoed.
Mijn ouders hebben sinds november ook een Windsprite pupper, ZiggyOtje heeft zich helemaal ontpopt tot oppasmoeder
![]()
[ [url=m/uadJQo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sem_ schreef:Wat vervelend Pippa13, ik ben geen expert, maar heb je al geprobeerd om even bij de bench te gaan zitten om hem op die manier te kalmeren (zodat hij ook aan je hand kan ruiken, maar dus zonder hem eruit te halen).
Hier een zieke pup vannacht. Paar keer overgegeven, verder wel fit en vrolijk. Nu lijkt hij gelukkig weer beter. Misschien iets verkeerds of te snel gegeten. Hopelijk blijft het weg.
996981 schreef:Geen pup erbij in 2022, maar een vraag over onze pup uit 2021; wanneer gaan reuen als mannetjes plassen? Onze pup is nu bijna 8 maand en plast nog als een teefje. Moet ik me zorgen maken?