Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Ahhh hier officieel de herfst dus!
Gigixponys schreef:Ben je echt aan het overwegen een van jolmer over te nemen? @kimberley
Ze zijn ook wel heel cute allemaal.
Die op de vensterbank.![]()
Heeft de kleinste nu ook witte haren? Of lijkt dat maar zo?
_KiMbErLeY_ schreef:Gigixponys schreef:Ben je echt aan het overwegen een van jolmer over te nemen? @kimberley
Ze zijn ook wel heel cute allemaal.
Die op de vensterbank.![]()
Heeft de kleinste nu ook witte haren? Of lijkt dat maar zo?
We gaan misschien ruilen, even kijken hoe ze opgroeien enzo, dan komt Jolmer "even" van Rotterdam naar Groningen rijden
De kleinste is echt duidelijk blauw, de haartjes die erop zitten zijn wat grijzer, maar goed gezien
De dikke krijgt steeds meer witte haren in zn flank, nu ook aan de andere kant.
jeetje77 schreef:Hoi, ik geloof dat dit een heel actief topic is waar ik mijn vraag ook maar ga stellen. Ik zit met het volgende probleem. Ik zit met een konijnenman van 10/11 jaar oud, die tot voor kort een vriendinnetje had. Nu zit hij alleen en ben ik naarstig zoekende naar een dame. Ik heb hier in de de regio Friesland al contact gehad met diverse opvangen, maar die hadden helemaal niks passend zitten. Ook marktplaats geeft tot ca 50 km niet direct iets aan waar ik de gok mee wil wagen. Welke weg kan ik nog bewandelen. Ik weet dat hij met zijn eerste vriendinnetje echt heel gelukkig was.
Wat zou ik nog kunnen proberen?
NoeskaMoos schreef:Wil je nog door met konijnen hierna? Via de opvang zou je kunnen kijken of er een klik is met een jonger exemplaar. Dat heb ik afgelopen jaar ook gedaan toen mijn ram van (ongeveer) 10 jaar alleen kwam te zitten. Ze hebben daar toen wel gekeken welke voedster er van zichzelf wat rustiger leek (en in ieder geval volwassen was) en dat ging eigenlijk snel hartstikke goed samen.
De ram is een paar maanden later helaas overleden, toen hebben we de voedster bij dezelfde opvang op date gestuurd om een vriendje uit te zoeken. Dat is een jonger exemplaar geworden, maar de favoriete activiteit is nog steeds tegen elkaar aangeplakt slapen