Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPearl schreef:Ja, je hoort zoveel wisselende verhalen.. Ik voer het nu een paar dagen en merk echt dat de hond veeeel drinkt en veel plast. Zoveel deed hij nooit, ook niet bij de vorige warmte enzo. Lijkt me ook niet gezond.
Carnis kwam collega ook mee! Wordt hier in de buurt ook wel verkocht, dus dat is ideaal. Zal me daar eens in verdiepen!
Het is zooo lastig. Hij ziet er ook gewoon goed uit, eet goed etc, maar gewoon veel jeuk.
[***] schreef:1 van de hoofdbestanddelen van de eerste royal canin brok waarvan ik de samenstelling bekijk is rijst. Dit is helemaal niet gezondnet als maïs, tarwe, bietenpulp en maïsgluten.
xPearl schreef:Jaa, misschien maar even volhouden! Wie weet moet 'ie even wennen..
Zo lastig allemaal
Zoveel merken en er is niet 1 de beste. En iedereen heeft n andere mening over de verschillende merken..
xPearl schreef:@Christa
Kenner Welkoop zat hij eerst op! Maar daar had hij juist hele dunne ontlasting van.. DA gaf toen ook aan om over te stappen naar voer voor 'groot' wordende honden. Bijvoorbeeld Smolke, Prins of Royal Canin. Vandaar ook de overstap naar Smolke toen.
@Imandra
Ja, dat is mij ook verteld inderdaad! Vandaar dat ik ook nog aan het mengen ben. Maar DA gaf aan dat ik met een week verschil moet merken en met een week of 3/4 zou de jeuk weg moeten zijn. Dus wil sowieso die week wel afwachten denk ik.
Maar aangezien die ineens zoveel begon te drinken/plassen begon ik te twijfelen wat nou slim is.
Mocht hij blijven krabben en zoveel drinken/plassen zou ik de DA eens vragen of we kunnen kijken waardoor die jeukt krijgt. Is makkelijker zoeken naar goed voer dan, haha.
IMANDRA schreef:xPearl schreef:@Christa
Kenner Welkoop zat hij eerst op! Maar daar had hij juist hele dunne ontlasting van.. DA gaf toen ook aan om over te stappen naar voer voor 'groot' wordende honden. Bijvoorbeeld Smolke, Prins of Royal Canin. Vandaar ook de overstap naar Smolke toen.
ChristaMoor schreef:xPearl schreef:@Christa
Kenner heeft twee (of meer) varianten. De standaard brok is inderdaad niet fijn, was die van ons ook niet blij mee. Maar de select is voor ons erg fijn. Per hond zal dit inderdaad verschillend zijn