Grappige is zowel bij deze als bij de sprietjes als ze onderste boven het dak oversteken hoor je soms ploink ploink van het gaas. Net gitaarspelen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
diep gember oranje geel. Een heel intense kleur. Vandaag verblijf verschonen, nog wat kleintjes overhuizen. Dan volgen er ook fotos.
. De stand 7 rode heren 4 dikke dames en nog wat op vervellen staat. 

past het nog ruim in het verblijf? Wel leuk en het vraagt om een foto natuurlijk
arme manke nelis
Ze zijn echt niet eng of gevaarlijk. Maar als je idd dat maatje in een keer krijgt dan ziet het er wel indrukwekkend uit.
Bobbie is hier nu meer dan een handvol en de mannen zijn enorm lang.

(nu dus 17) En 17 stuks waarvan 10 man is wat overdreven in aantal. Kan best dat het niet overbevolkt is maar ik vind het zelf geen fijn gezicht. 

Arme Bobbie was helemaal in de stress, maximaal gekromde staart en daarmee uitvallen doen, maar hij bleef gewoon zich stug vasthouden, nadat ze al een keer gevallen was heb ik maar ingegrepen.
zou zo stom zijn als beiden schade opliepen daardoor. Zo eentje die als een vrouw nee zegt zeker weet dat ze ja bedoeld.
Rocco is donkerbruin tegen het zwart aan.
karuna schreef:Ik had gezien de grootte al zo n vermoeden dat jou dame er bijna is.![]()
Bobbie is volwassen ja net, begin vorige week verveld naar volwassen en dinsdag avond drong Rocco zich al op.
Helaas ietsje wazog had net gesproeid. Ze zoekt Forrest echt zelf op
[ [url=m/i4Qhct.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9qEWC0.jpg]Afbeelding[/url] ]