Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Oh ik heb een héle sterke voorkeur! Ik wilde per se een blauwe cattle dog met oogvlek en een bruin and tan kelpie.Raad eens hoe goed dat gelukt is
![]()
[ [url=m/sznfxV.jpg]Afbeelding[/url] ]
NorwayFjord schreef:Heerlijk die pupjes! Ik hou wel van veel wit
Beetje egopost maar Mulan en ik zijn net geslaagd voor Vervolg 2! Nadat het vorige week met oefenexamen echt bagger slecht ging had ik niet super veel vertrouwen maar dat was echt onterecht... Met 77 van de 80 te behalen punten geslaagd! Nu hebben we 4 cursussen afgerond waarvan 3 met diploma
[ [url=m/OaZWNP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens wilde ik absoluut geen zwarte hond... Tsja
Van schreef:Ik vind veel wit op het hoofd mooier dan zo'n blesje maar ik hou dan ook niet van blesjes, het liefst gewoon helemaal geen wit. Vindt Roek haar witte pootjes nog steeds vreselijk en ben blij dat er van Vos haar witte poot niks meer te zien is
Vos haar kleur vind ik ook niet mooi trouwens maar daarbij had ik weinig te kiezen
Uiterlijk mag ook gewoon belangrijk zijn, je moet er toch zo'n 12-15 jaar tegenaan kijken. Hier komt echt geen hond met vlekken in hoe leuk die hond verder ook is(en al helemaal geen merle)
Nynkster schreef:Kiwi : ligt dat aan Bas of aan djesseyzullen toch redenen zijn geweest dat jullie haar aangehouden hebben
Zoë ik snap je zinnen niet. Hoe bedoel je? Ik houd van een mooie bles ipv helemaal zwarte koppen. Daar is toch niks mis mee dan. En als pup prima gezond blijkt te zijn is er wat mij betreft ook geen probleem met mijn smaak?
JesdaJinn schreef:Als we maar blij zijn met wat we hebben
Ik ben net klaar met werken. Lekker even langs de mac. JamJam. Beetje weinig mee genomen naar t werk. Beetje dom. Ga normaal nooit langs de Mac, dan pak ik thuis een broosje maar nu mag ik dat. Vind ik
Nynkster schreef:Wat zou je dan doen Zoë als zo’n pup eruit kwam bij jou? Terugduwen?![]()
Beide ouderdieren zijn getest en gezond. Werklijn honden zal toch altijd zoeken blijven door de blijvende problemen en worden niet gefokt zoals de show borders waar het draait om de perfecte aftekening. Maar zegt dan toch niet dat je iets miet mooi mag vinden qua uiterlijk? En het is niet het eerste nest voor de fokker dus je kan er wel vanuit gaan dat hij weet wat hij doet. De beestjes zijn amper 2 weken oud, beetje vroeg om nu al conclusies te trekken
kiwiwitje schreef:Niet helemaal mee eens nynkster. Djessey heeft veel wit en bas blijft haar daarom niet mooi vinden. Ik vind het juist mooi. Alleen je zal t zomaar accepteren.
Nynkster schreef:Dan weet ik niet welke honden jij ziet Kim. Maar op mijn werk zie ik gewoon langhaar werklijnen. Dus waar je die kennis weghaalt is mij onbekendoverigens hond met stamboom etc.