Daan13 schreef:Esther met haar harem![]()
Uhhhh, je weet wat een harem is??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Princess_ schreef:Kan dat al zo vroeg? Oprechte interesse, mij is altijd wijsgemaakt pas na de eerste krolsheid. Heb nooit een kater gehad dus daar geen ervaring mee.
Esther is zo knap
Poekkie schreef:Princess_ schreef:Kan dat al zo vroeg? Oprechte interesse, mij is altijd wijsgemaakt pas na de eerste krolsheid. Heb nooit een kater gehad dus daar geen ervaring mee.
Esther is zo knap
In belgie is sterilisatie op 10 weken zeer normaal (en ook nooit iets mis mee ondanks de vele 'emotionele' tegenstanders)
Princess_ schreef:[quote= "Poekkie"]
In belgie is sterilisatie op 10 weken zeer normaal (en ook nooit iets mis mee ondanks de vele 'emotionele' tegenstanders)
Schemerdier schreef:Maar dat heeft dan toch niets te maken met de leeftijd maar met een slechte dierenarts?
welmoed__ schreef:Ik word zo blij van dit topic en tegelijkertijd ook verdrietig. Wat zijn er toch een nare mensen op de wereld. Gelukkig zijn er ook zulke goede mensen op de wereld als Ts!
Esther is echt een dropje zeg!
Volgens mij had Ts in de openings post gevraagd niet in te gaan op het wel of niet neutraliseren op jonge leeftijd, zullen we dit dan ook respecteren en genieten van de heerlijke plaatjes die Ts plaatst?