Het leek me wel wat om hier nog eens te updaten. De baby's zijn inmiddels een half jaar oud en GROOT
Ze zitten nu allemaal rond de 1100 gram en ze zijn nog lang niet klaar met groeien
Het gaat heel goed met ze. De beren hebben de grootste lol samen en ze worden ook eindelijk wat tammer! In tegenstelling tot de Effie-baby's zijn deze vanuit zichzelf helemaal niet zo nieuwsgierig en tam, dus dat duurde vrij lang. Wikkie en Rosie zitten natuurlijk samen met uitzonderlijk tamme cavia's, dus bij hun ging het een stuk sneller omdat cavia's het gedrag van hun groep kopiëren. Wikkie is erg brutaal en een enorme klier (op een hilarische manier). Ze huppelt regelmatig op hoge poten door de kooi om iedereen even te vervelen totdat ze een hap krijgt
Rosie en Wikkie hebben echt een hekel aan elkaar, dus het is maar goed dat ze een grote kooi en een castraat hebben. Rosie is helemaal dol op Wolleke, soms tot irritatie van Wolleke zelf
Ik ben heel blij dat we dit nestje nog gehad hebben en dat ze zo enorm veel op de rest van de familie lijken! In maart hebben we Diggy in moeten laten slapen, slechts twee weken later overleed Effie. Eind mei hebben we ook Sammy in moeten laten slapen. Helaas hoort dat er ook bij, maar ik ben heel blij dat ik ze zo terug zien in de nieuwe generatie
Alfie

Bobby

Rosie

Wikkie