Jaaaa, heeeeel soms mogen ze een aardbei, en daar genieten ze zo van , alleen zien ze er dan wel uit als vampiers, want vooral Stoffer kan niet eten
MoppieFilou
Geplaatst: 20-06-18 22:00
spookyskippy schreef:
Zo lief als ze eten ja Trilt bij jullie konijnen het achterwerk ook? Beetje gek omschereven.
Ik snap het niet .
spookyskippy
Geplaatst: 20-06-18 23:02
MoppieFilou schreef:
spookyskippy schreef:
Zo lief als ze eten ja Trilt bij jullie konijnen het achterwerk ook? Beetje gek omschereven.
Ik snap het niet .
Tsja uh hoe leg je het uit Probeer er wel een keer een filmpje van te maken, Google en YouTube kon ik geen voorbeeld op vinden. Of mijn konijnen zijn de enigen die dat doen
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-18 23:05
Die van mij liggen vooral te eten . Languit en het liefste nog gevoerd. Verder zijn ze niet verend
anne_joy
Geplaatst: 20-06-18 23:38
Bedoel je dat de zijkanten schokken? Dat heeft mijn konijn Pluis ook. Muis heeft dat niet maar die eet ook een stuk rustiger
Hier krijgen ze af en toe restjes groente, oud brood en gras of paardenbloemblaadjes uit de tuin. Eerder had ik een bovenbuurman die nog wel eens wat de ren ingooide
Hier trillen de kontjes bij alles wat ze eten, zelfs bij de brokjes, zijn gewoon goeie eters hier ik geniet ook altijd van die trillende kontjes
En OMG Esther haha geweldig die omschrijving Billy die kwijlt ook enorm met eten en heeft z'n hele mond vol hangen als ie groente of fruit op heeft
Tilmar
Geplaatst: 21-06-18 06:47
Hier ook een met een trillend kontje! Grappig is dat. Mijn vorige konijn (1,5 jaar geleden overleden) was heel fel op eten, ik moest altijd oppassen voor mijn vingers met eten geven. Daarna kreeg ik een nieuwe dame en zij is zo lief!! Met eten geven valt ze bijna uit het hok van ongeduld en snuffelt de brokjes uit mijn hand. Maar nooit boos, altijd vrolijk en blij. En haar vriendje (die met het trillende kontje) hobbelt altijd achter zijn nieuwe vriendin aan, die is veel liever geworden.