DIVA2 schreef:Vandaag is onze toekomstige pup geboren!!
3 reutjes/4 teefjes. Wij gaan voor 'n teefje.
Wat leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Gefeliciteerd Diva! Wat leuk!!!
Voor de mensen met meerdere honden in huis, hoe zijn de andere honden met pups en hoe gaan jullie het doen met het nest?
MyWishMax schreef:Gefeliciteerd Diva! Wat leuk!!!
Voor de mensen met meerdere honden in huis, hoe zijn de andere honden met pups en hoe gaan jullie het doen met het nest?
Zoe_97 schreef:Oh je bedoeld echt als je zelf thuis een nest hebt. Ik had begrepen een pup in huis die net uit het nest komt
MyWishMax schreef:Ze is heel erg gesteld op haar persoonlijke ruimte. Spelen doet ze alleen als het via haar regels gaat en druk gedoe aan haar lijf is not done. Pups dienen eerst haar regels te kennen voor zij hun bestaan erkentVan jouw DH teef klinkt hetzelfde als mijn DH reu. Heel heftig corrigeren ook.En negeren idd tot half jaar, hoewel hij af en toe wel corrigeerde tussendoor door kop vast te pakken tot ze rustig werd.
Maar dat was volgens mij vanaf een maand of 4,5/5 pas. En mijn oude teef is meteen verliefd en daar mogen ze alles van.
petitparis schreef:Voor mijn ras zouden 2 nesten van 12 geen probleem zijn qua geschikte baasjes vinden, alleen zou het de volle 8 weken "hel" zijn en slapeloos. Je moet levensmoe zijn om eraan te willen beginnen
petitparis schreef:Voor mijn ras zouden 2 nesten van 12 geen probleem zijn qua geschikte baasjes vinden, alleen zou het de volle 8 weken "hel" zijn en slapeloos. Je moet levensmoe zijn om eraan te willen beginnen