De mijne is gek op het vlees van Felix en de brokken van purina one zijn ook de grote favoriet. Spelen doet ze eigenlijk alleen om een uur of 4 in de ochtend, bij mij op bed
Bij ons zijn ook de balletjes favoriet! Daarna komen de muisjes en dit ding;
Wat ze ook erg leuk vinden is zo'n stok met touwtje en veertjes eraan. Daar vliegen ze meteen op af, maar die ruimen we wel steeds op ivm dat ze het anders wss meteen kapot weten te maken haha.
Mijn haarbal speelt niet, word je moe van. Memphis is niet te stoppen, alhoewel.. hij is nu uitgeteld hij is samen met mij en de hond naar het natuurgebied hier tegen over geweest.
AlwaysH
Geplaatst: 29-07-17 23:46
Mossel schreef:
Maar goed ik zei het enkel om mijn mening te geven ( wat ik even vergeten was dat, dat op bokt niet mag) en niet om een zinloze discussie aan te gaan.
Het is de manier waarop. Bokt is een discussieforum, niet een online platform om klakkeloos je mening neer te gooien.
Edit: Die van ons zijn inmiddels ruim volwassen, maar kleine dingetjes zoals elastiekjes gebruiken ze wel om mee te spelen. Echte speeltjes niet meer (helaas).
Mossel
Geplaatst: 29-07-17 23:53
Als ik ergens klakkeloos mijn mening neer wil gooien dan doe ik dat, ik leef nog steeds in een vrij land Dat jij de manier hoe anders interpreteerd is niet mijn probleem
Zo en nu is het klaar, het gaat hier om katten
maximosa
Geplaatst: 30-07-17 01:02
Even on topic dan. Dit is Mikey schattige foto toch?
Wat een leuke katten komen er voorbij! Schattig huisje
Wij hebben hier er ook een paar lopen nog , je ziet ze echt groeien!
lisem94
Geplaatst: 30-07-17 12:42
Wat een prachtige katten komen er voorbij!
Mag ik ook mee kletsen? Ik loop over van enthousiasme maar niemand in mijn omgeving heeft echt wat met katten dus dan kan je het wel raden.
Na lang wachten hebben mijn vriend en ik vorige week zondag ons prachtige mannetje opgehaald in Duitsland. Het is een Thai kater van 7 maanden oud.
En hij is werkelijk fantastisch. Hij went heel goed en is zó lief en, tot nu toe, vrij makkelijk met alles. Je kan hem overvallen met kusjes en knuffels en het enige wat hij dan doet is spinnen. Oohh en hij kletst hier en daar ook, 's nachts ben ik daar net iets minder blij mee. Maar hij is natuurlijk ook nog niet helemaal gewend aan zijn nieuwe huisje.
We hebben van de fokker een grote zak voer meegekregen voor de eerste weken. Daarna wil ik hem overzetten op Thrive chicken, eens kijken hoe hij het daar op doet. Hopelijk goed aangezien het een goede gezonde brok is.
Sinds gisteren geef ik zijn voer in het activity fun board en dat gaat heel goed! Weer een extra bezigheid voor hem
Dit is Shiro
Nientsje
Geplaatst: 30-07-17 12:43
Schatjes
Die halve Siberen zijn ook prachtig zeg!
Geweldig dat huisje!
Shiro is prachtig!
Texel groeit ook met de dag, is al een flinke kitten geworden. Ben benieuwd hoe groot hij gaat worden
Hij vindt het niet leuk als we eventjes weg gaan, boodschappen doen of naar stal bijvoorbeeld. Dus dan rent hij naar de keuken om ons uit te "zwaaien"
Elke keer wanneer ik weer thuiskom dan komt hij ook luid mauwend naar de deur gerend om me te begroeten