Ik ga met de Amerikaanse vliegen, met de bekende witte kop

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Smee__ schreef:Leuke foto's! Ook een onwijs mooie vogel. Wij mochten met de workshop ook zonder handschoen vliegen en dan voel je de kracht van die klauwen echt wel!En dat was dan met een volwassen woestijnhavik. Nu snap ik ook meteen wat die terror oehoe aan heeft kunnen richten
SayaJones schreef:Op de schouder zitten kan op den duur ook gevaarlijk worden, toch?
Ik heb mij tenminste laten vertellen dat als je je vogel op je schouder laat zitten, dat hij dat kan zien dat hij boven jou staat en dat ie dan dominant en zelfs gevaarlijk kan worden.
Heb er geen verstand van hoor, dat is wat ze mij hebben verteld
VisibreTeam schreef:SayaJones schreef:Op de schouder zitten kan op den duur ook gevaarlijk worden, toch?
Ik heb mij tenminste laten vertellen dat als je je vogel op je schouder laat zitten, dat hij dat kan zien dat hij boven jou staat en dat ie dan dominant en zelfs gevaarlijk kan worden.
Heb er geen verstand van hoor, dat is wat ze mij hebben verteld
Mwa dat ook weer nietmaar ze zitten wel wat te dicht bij je slagader in je nek
en ze reageren op hartslag in een prooi...
Smee__ schreef:Leuke foto's! Ook een onwijs mooie vogel. Wij mochten met de workshop ook zonder handschoen vliegen en dan voel je de kracht van die klauwen echt wel!En dat was dan met een volwassen woestijnhavik. Nu snap ik ook meteen wat die terror oehoe aan heeft kunnen richten
Mondy schreef:Hahahaha als je zegt dat er iets is verkeerd gegaan met de afbeelding verkleinen/vergroten geloof je t ook![]()
Waarom doen ze dat ? Heeft dat een reden ?