Nu ik dit typ hoor ik alweer gepiep
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kionasuppie schreef:Ik wist dat helemaal niet. Dat die moeilijker geaccepteerd werden...
Hoelang mogen ze ruziemaken? Zitten dus sinds gisteravond samen. Geen bloed maar lijkt me wel heeeel veel stress voor het fuzzje?..
alleen mijn brindle dame is een aansteller, als een andere langsloopt begint ze te krijsen

Dus ik heb haar nu lekker warm bij mij onder de dekens en met een warm flesje en hoop eigenlijk dat ze overlijd voor ik ga slapen, anders doe ik haar straks in een vervoerskooitje naast mijn bed want ze gaat de ochtend niet halen Rose123 schreef:Ook wij hebben onze groep weer aangevuld, na een ongelukje met een iets te nieuwsgierige main coon kitten en een onbewaakt moment. Waardoor de kooi nu op lockdown staat en ver buiten het bereik van de kat... Nooit verwacht dat hij erbij zou kunnen maar blijkbaar dus toch. We hebben een Siamees en een Velvet Black (als ik het goed zeg) bij een man met lab-bakken gekocht.. geen idee wie en een gangpad verder een mooie rode (geen idee hoe je dat noemt). Meteen gekoppeld aan de overgebleven muis in een kooi met enkel bodembedekking en voer... 5 minuten gepiep en toen was het over. Alsof de dames voor elkaar gemaakt zijn.

Ik laat ze nog een tijdje met zijn 2en voordat ik ze aan mijn 3 andere muisjes ga koppelen. Ook om even te kijken of ze niks op hebben gelopen op de beurs. Ik had ook bijna een brindle gekocht maar die was toch wel een stuk duurder en aangezien ik ze toch alleen als huisdier heb, heb ik dat toch maar niet gedaan. Rose123 schreef:@love_mandy... volgens mij was het Henry... hij stond geloof ik in dezelfde rij als Fenna. En na even zoeken kwam ik erachter dat ze inderdaad vatbaarder zijn voor ziektes en dergelijke. Maar ik kan het nu, 4 dagen later, niet meer over mijn hart verkrijgen om ze uit elkaar te gaan halen. Tot nu toe lijkt er niemand ziek (mijn vriend, die toch aardig verstand heeft van muizen checkt ze 2x per dag)
ik vind brindle prachtig, ben benieuwd hoe mijne uitgroeit.