Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shalimar schreef:Inderdaad, neem de regie terug en beslis zelf wat de koers gaat worden. Laat je niet zo mangelen.
Shalimar schreef:Inderdaad, neem de regie terug en beslis zelf wat de koers gaat worden. Laat je niet zo mangelen.
Sheran schreef:Ik denk juist dat ze je ao in onzekerheid laten omdat ze overwegen de kat toch bij jou te laten. En dat vinden ze moeilijk, want ze hebben hem erg gemist en het is hun kat. Ik zou dat dus niet zo negatief interpreteren.
Lusitana schreef:Hallo, de kosten zijn ongevraagd en vrijwillig uitgegeven, hoor.
Lusitana schreef:Hallo, de kosten zijn ongevraagd en vrijwillig uitgegeven, hoor.
Fifo schreef:Thenexttry schreef:Er stond in dat ze graag langs wilde komen en dan pas haar beslissing pas kon maken.
Dat de kat jong genoeg is om aan een nieuwe situatie te wennen etcetera.
Na deze reactie zou ik de kat gewoon houden en niet meer reageren. Zij denken er blijkbaar ook niet aan hoe jij je voelt.
Mayca schreef:Eerlijk? Ik vind dat zij hun kat terug moeten krijgen. Het is hún kat, niet die van jou. Jullie hebben helaas elkaar tijdens het zoeken naar kat/eigenaar gemist waardoor dit ontstaan is. Maar zij missen hun kat natuurlijk en zijn enorm blij om te horen dat hij nog leeft, zij hebben de kat gekocht en er dus ook gewoon recht op.
Heb overigens niet heel het topic eoorgelezen.
sneeuwpop schreef:Lusitana schreef:Hallo, de kosten zijn ongevraagd en vrijwillig uitgegeven, hoor.
Als de gevonden kat naar het asiel wordt gebracht en je de kat daarna terug wil, moet je ook de rekening betalen.
Daarbij is de ts nu gewoon de eigenaar, want de termijn is overschreden dat de ts de kat wettelijk moet terug geven.
Ik zou ook aangeven dat de kat niet weggaat, maar ze hem mogen bezoeken en zien dat het goed gaat.
Ik vind dat de vorige eigenaren niet goed hebben gezocht, want zodra je dierenasiel en dierenartsen gaat bellen, zullen ze je aanraden om op de site van amivedi te kijken. Ook via Google kom je er gelijk op als je zoekt op "kat vermist".