Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veel gewerkt voor die tijd, en daarna twee weken druk bezig geweest met het herstel 
) om toch maar naar de Martini Dogshow in Groningen te gaan. Gezellig bijgepraat met de fokker, en daarna onze ronde gelopen.

), en twee daagjes rust.

Hij was hier al erg moe, dus weinig actie erin
Maar het geeft een idee 

Ik ben zo benieuwd wat deze training voor hem gaat doen daarmee. Hij vind het heerlijk om ermee aan de slag te zijn, en heeft daardoor ook voor het eerst eens gevraagd voor kroeltijd
Zijn rustdagje was ook echt even nodig, leuk om te merken hoe we daarmee meer samen komen 
Danielleeee_ schreef:Wat tof zeg dat jullie zoveel ondernemen! En erg leuk ook die video!

Hij zal het misschien niet zo bedoeld hebben, maar ik kende mijn plaats weer even 
).
), en daar ging het weer. ''Wachten! Wachten! Wachten!''.
'' Uhh, ja 

Niet aan het koekje, en blijven zitten waar je zit 

3 weken verschil tussen boven en onder. Hij is 1,2 kilo aangekomen in spiermassa

Dat nam hij erg letterlijk 

TheJokerr schreef:Knappe Jarvisook als hij valt is hij flawless
ik bewonder echt hoeveel jij met hem doet!

Hij heeft een parachute opgestuurd gekregen voor weerstand training. Het is flink intensiever, maar hij vind het wel ontzettend leuk
Even extra vaart moeten zetten om toch de flirt pole te pakken, en dan érg tevreden zijn als hij hem te pakken heeft 

Dat vroeg natuurlijk even om wat nieuwe foto's 

Mr. Happy Face himself is er natuurlijk allemaal erg relaxed onder 

Er liepen echt megaveel kinderen in hun voetbal pakkie rond 

Met een kartonnen hoedje, vastgenaaid aan het zadel, en een aardig stevige zit, konden we op pad.
Ik heb het beertje er nog op zitten, dus ik zal vandaag of morgen even betere foto's er van maken.

Dennis schreef:Ik heb afgelopen dagen het hele topic door gebladerd. Ik vind hem geweldig!
Misschien komt hier ook ooit wel een Corgi, ik denk dat ze wel redelijk overeen komen met mijn shetten![]()
.

Ze gaf aan dat ze wel even zou kijken hoe ver we konden komen.
Zijn grote ogen vol verbazing
''VROUWTJE, WAT DOEN ZE EN WHY THE F*CK BEN JE HIER AKKOORD MEE''
Voor hij er erg in had, was hij de net gedweilde vloer aan het besproeien 

We hebben er nu al zin in

Danielleeee_ schreef:Hahahahaha wat een verhaal! Oh god, ik zie het al helemaal voor me![]()
[ [url=m/gtTuDI.png]Afbeelding[/url] ]
True story

Jackytje schreef:Haha, die foto hierboven is zo waar
Echt super tof wat jij allemaal doet met Jarvis! Ik vond je kostuum geweldig, vooral dat halstertje is zo leuk haha.
Een beetje creatief omdenken, en voor je het weet heb je een halstertje 

met z’n verjaardag en het feit dat hij goedgekeurd is als dekreu! Wat betekent het dat hij vrij is van Fluff?

) is een rode vacht zonder aanwezigheid van zwart. 

Maar als je meer info wil over de vachtkleuren en voorbeelden ervan kan ik je die aanraden 
alleen zit een hond er voorlopig echt niet in qua tijd. Maar vind het erg leuk om Jarvis en jou te volgen

). Het plekje was haast onmogelijk te vinden, maar we vonden uiteindelijk eentje aan de rand van het terrein, in de buurt van onze ring. Dikke prima dus!
Ik kwam nog een Nederlandse fokker tegen waarbij ik al gauw door had dat ik bij haar in de ring zou staan. Spannend! 

Het was maar goed dat we als laatste in de rij stonden 

)
Gelukkig enkel een pluk vacht kwijt, en verder geen schade...maar damn
Hou je hond kort alsjeblieft! De husky probeerde hem vol in zijn nek te grijpen, maar gelukkig trok de baas op tijd aan de riem waardoor hij enkel vacht te pakken kreeg.

Veel mensen gezien, onder andere een aantal bokkers
Saskia heeft nog met Jarvis over de vlakte gegaloppeerd. 

Jarvis heeft ontzettend zijn best gedaan, en hij heeft zich keurig gedragen voor de jury
Whaaaat?! We stonden naast een prachtige reu, waarvan ik dacht dat de keuze makkelijk zou zijn voor haar. Na het extra rondje wees ze de andere reu aan als winnaar (dik verdiend!
), en wij mochten op de 2e plek plaats nemen. Apetrots natuurlijk

Met deze koelere temperaturen kan dat weer
Heerlijk om zo samen te kunnen bewegen 
Jackytje schreef:Proficiat Marinda! Denk je dat je een Jarv beeb zou houden?

IMAY1990 schreef:Gefeliciteerd, wanneer worden de mini Javisjes verwacht?