Thesserd schreef:Aaahh

Grappig ook hoe die ene pup die achterste slapende pups wakker maakt en ze dan allemaal als een zotte de melkbar op moeten zoeken

Ja, schattig he? 
Soms maakt Inara ze zelf even heel kundig wakker als ze vindt dat het tijd is voor eten.
Vandaag zijn ze twee weken oud! Vanavond ontwormen.
Vanochtend zijn Hector en Athos samen op avontuur geweest in de woonkamer. Ze stapten beide heel kordaat uit de werpkist (die is overdag open als ik thuis ben - met een kussen ervoor) en gingen op onderzoek. Inara liep er ongerust achteraan maar wist niet goed wat ze moest doen met die twee tankjes. Toen ze halverwege de woonkamer waren heb ik ze toch maar terug gezet. Had niet verwacht dat ze nu al zo avontuurlijk zouden zijn!
Gisteravond wilde Inara heel graag mee naar het paard en heeft zich daar als een engeltje gedragen, afgezien van het wegjagen van een voor haar vreemde hond - wat die eigenaresse niet zo leuk vond want het was een klein hondje... Spoiler:
en die zijn van suiker
Ze heeft zich wel direct wat overbelast van drie weken niks doen naar lekker druk op stal, maar ze had er wel veel plezier in. Kijken of ik tijd heb straks een filmpje te plaatsen.