Bij Marabi/Dainty en Joy/Titan liggen eitjes van het trio. Ik heb alleen die eitjes niet gemerkt (vergeten ) dus ik weet niet of die eitjes nou bevrucht zijn of dat het een eitje van de pleegkoppels is dat bevrucht is. Dat gaat dus nog een verrassing worden wanneer ze uitkomen
Je kan er nu wel een omelet van bakjen , jeetje wat een ei boom
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-16 17:37
Jullie mogen best babies komen knuffelen hoor! Wanneer ze rond een week of 3 en ouder zijn
Hera en Amor hebben zeker zin, hoor! Hera zit momenteel met een knoeperd van een ei Ze laat haar vleugels hangen en er steekt een bult uit onder haar staart. Dat kan dus ieder moment gelegd worden.
Ik heb alleen verkeerd geteld zag ik. Joy heeft geen 3 maar 2 eitjes (plus een pleegei) Maar in plaats daarvan heeft het trio inmiddels 8 eitjes Dus het zijn er nog steeds 29
Ik zou later het liefst een koppel groenwangparkieten of een koppeltje bourkeparkieten willen, maar als jij over een aantal jaar nog valkjes kweekt ga ik twijfelen
O ik hou me erg aanbevolen om op kraam bezoek te komen Heb jaren valkjes gehad Maar mijn man is bang voor los vliegende vogels in huis En die van mij vlogen altijd los. Dus toen ze overleden waren geen nieuwe genomen Maar soms vindt ik dat nog steeds jammer Maar hier in huis kan ik ze niet bieden wat ze nodig hebben
Jullie zijn welkom hoor! En ook een aantal vogels die jullie (of partners ) van de angst kunnen afhelpen Lijkt me gezellig! Jans wilde ook al langs komen geloof ik en er zijn er nog een aantal Ik zeg barbecue