Prachtig hond.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het is geen valse hond, dus ik ga hem niet behandelen als er zou iets kunnen gaan gebeuren als hij een keer iets verstrakt, als ik dat zou doen ga ik volgens mij juist iets creëren wat er nu niet is.
Citaat:allemaal verbijsterd dat hij zo rustig, lief en sociaal was, of het wel een echte kaukaas was
Citaat:Heb je hem onder controle zodat je hem terug kunt roepen als je het mis ziet gaan?
Citaat:Wat is werkelijk de bedoeling/het doel van je post?
anneliesdj schreef:Citaat:Heb je hem onder controle zodat je hem terug kunt roepen als je het mis ziet gaan?
Ik ben hier ook wel benieuwd naar
Citaat:Lees dit topic al tijdje mee
Kaatje schreef:Citaat:Lees dit topic al tijdje mee
Dat is niet te merken ,want dan zou je toch moeten weten dat ik zelf kaukaasjes heb en allesbehalve negatief ben.
Echter ik vind het wel je plicht als je zo'n ras hebt de reeds lang bekende karaktereigenschappen serieus te nemen, en daarop te anticiperen ipv af te wachten of jouw wolbaal misschien niet gaat vechten.
-sorry ts , niet kwaad bedoelt-
blokje schreef:Haha nou alle vooroordelen zijn duidelijk niet terecht. De gevaarlijke reus ontsnapt en lekker op tour spelen met iedereen en alles. Geweldig.
Die foto ook. En hij is werkelijk prachtig.
Volgende keer tuinhekje weer opslot
blokje schreef:Haha nou alle vooroordelen zijn duidelijk niet terecht.
blokje schreef:Ik heb zelf een dog gehad maar die werd niet agressief na zijn 1e jaar wel zelf verzekerder. Maar ik denk dat ts een hele mooie basis heeft gelegd. En natuurlijk vormd de hond nog.