Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simbaa schreef:Ja dat groeien gaat hard he!!
Hoe zwaar is hij nu Nimmy? Fijn dat hij alles en iedereen leuk vindt! Dat zou ik Wolf ook zo gunnen. Niet voor mezelf, maar het lijkt me voor hem zo fijn om mensen wat leuker te vinden.
Van een vriendin kreeg ik een tip om hem een keer een week ergens te laten logeren waar het wat drukker is (een gezin oid) met een sociale hond en met kids die honden gewend zijn. Zodat hij een beetje afkijkt van de andere hond dat het allemaal zo erg niet is. Lijkt me geen slecht idee, dus wie weet ga ik eens op zoek naar iemand die dat eventueel zou willen.
Verder merk ik dat hij vanaf deze week niet meer genoeg heeft aan alleen uitlaten en dat we hem dus ook mentaal uit moeten gaan dagen.
(Hiervoor was hij veel te druk met alle indrukken van het leven)
We hebben zelf al wel wat bedacht, maar als jullie nog leuke boekjes of sites hebben, hoor ik het graag!
Simbaa schreef:Gaaf hoor! Zo leuk die puppytijd! En leuk voor Evi dat ze er een maatje bij krijgt.
Het lijkt het me straks ook trouwens ook heerlijk als hij wat ouder is en je met uitlaten niet steeds op de klok hoeft te kijken om te zien of de maximale wandeltijd al verstreken is