Ik vind gerbils en ook hamsters trouwens altijd een beetje eng als ze nog zo klein zijn. Betekenen de donkere kleuren dat ze zwart worden of kan dit nog veranderen? Weet je als wat de geslachten zijn? Ik denk het niet toch?
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-15 13:01
Ik ben daar heel snel in. Ze zijn nu 7 dagen en de gevlekte is waarschijnlijk een vrouwtje en de andere een mannetje, dus nu moet ik kiezen tussen mijn lilac gevlekte uit het vorige nest of deze gevlekte zo te zien worden ze agouti/wildkleur
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-15 14:26
dag 8. De linker is een agouti/wildkleur mannetje en de rechter is een agouti/wildkleur gevlekt vrouwtje welke zelfs een beetje neigd naar de mottled, omdat ze ook op de rug witte vlekjes heeft. Ik ga dus kiezen of ik deze houd of de lilac gevlekte uit het vorige nest
nee, ik wil het echt bij 2 in 1 bak houden. zodat ik met de jongste kan verder fokken. ik ben er ook nog niet uit. agouti gevlekt is nieuw voor me, dus dat heeft ook wel wat
Leuk luxje. Het mannetje ga ik een ander jong bij zoeken en dan koppelen, zodat ik ze samen kan verkopen. Ben ook heel benieuwd hoe het vrouwtje word ellabellaah
Wij gaan ws voor een man-vrouw, mijn man heeft ze vroeger ook gehad. Hij wil dan graag tentoonstellingskwaliteit, we zullen op de championshow onze ogen goed de kost geven
vandaag 15 dagen dame ging in mijn hand slapen *smelt* en heb besloten dat zij mag blijven en dat de lilac gevlekte uit het vorige nestje naar een nieuw baasje mag over een paar weekjes vind het wel leuk om met een voor mij 'nieuwe' kleur verder te fokken
Laatst bijgewerkt door stalmilagro op 29-11-15 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt