Maanoogje schreef:Kuikens kunnen prima zonder hun moeder, hoe oud ze ook mogen zijn. Wel moet je ze heel goed warm houden en ze geloof ik speciaal voedsel bijvoeren.
Alsnog sterkte met kipje!
Ik bedoelde of ze nog warmte nodig hadden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanoogje schreef:Kuikens kunnen prima zonder hun moeder, hoe oud ze ook mogen zijn. Wel moet je ze heel goed warm houden en ze geloof ik speciaal voedsel bijvoeren.
Pina22 schreef:Maanoogje schreef:Kuikens kunnen prima zonder hun moeder, hoe oud ze ook mogen zijn. Wel moet je ze heel goed warm houden en ze geloof ik speciaal voedsel bijvoeren.
Ik bedoelde of ze nog warmte nodig hadden(dus of ze nu onder een lamp moeten ofzo, ik weet er niet zoveel van
)
kohtje schreef:Potverdikke kom ik net thuis is mijn moeder kip gegrepen door iets en ligt dood . Dus zo maar proberen de kuikens te vangen en die dus maar in een hokje zetten. Ik baal er echt van.
Pina22 schreef:Maanoogje schreef:Kuikens kunnen prima zonder hun moeder, hoe oud ze ook mogen zijn. Wel moet je ze heel goed warm houden en ze geloof ik speciaal voedsel bijvoeren.
Ik bedoelde of ze nog warmte nodig hadden(dus of ze nu onder een lamp moeten ofzo, ik weet er niet zoveel van
)
Klijntje schreef:Hoi Amaris, ik heb geen verstand van kuikens maar vond het stom om zonder reactie een eigen vraag te stellenals ze zelf kunnen kiezen, zullen ze er geen behoefte aan hebben?
Onze kips zijn weer terug en de bloedluis is fijn met ze mee heen- en teruggereisdIk heb al eea behandeld/schoongemaakt, de auto uitgezogen enz, maar as we speak lopen ze ook door mijn haar
![]()
Voeden bloedluizen zich ook met mensenbloed? Oftewel, is het mogelijk dat wij in huis ook een plaag gaan krijgen??
Hellllp
Klijntje schreef:Je onderschrift klopt geloof ik niet helemaal... Jullie manneke is toch van 2010?
Ontopic: knoop doorgehakt, er is een nieuw nachthok in aantocht, met een dak dat open kan en gladde wanden, dus makkelijk reinigen. Ook zullen de dames dan hopelijk niet meer in staat zijn om over het hek van de ren te fladderen