Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MirandaNH schreef:Oehh appelmoes vinden ze hier dus niks haha! Maar gedopte pindas, babyvoeding, boontjes, witlof, walnoten, banaan-gedroogde banaan, gedroogd brood, meloen, peer, mandarijn/sinaasappel etc gaat er hier super goed in haha! Wortel en appel houden ze ook niet van hier. Ze denken vast: doe ons maar lekker spaghetti(das ook een topper hier!)
stephanie404 schreef:MirandaNH schreef:Oehh appelmoes vinden ze hier dus niks haha! Maar gedopte pindas, babyvoeding, boontjes, witlof, walnoten, banaan-gedroogde banaan, gedroogd brood, meloen, peer, mandarijn/sinaasappel etc gaat er hier super goed in haha! Wortel en appel houden ze ook niet van hier. Ze denken vast: doe ons maar lekker spaghetti(das ook een topper hier!)
Ik las op internet dat citrusvruchten zoals manderijn en sinaasappel slecht is voor ratjes??
MirandaNH schreef:De spaghetti bedoel je neem ik aan? :p hihi
Maar ja het kan gewoon zo ongekookt maar ook gekookt! Zolang het maar zoutvrij en kruidvrij isHier zijn ze er echt gek op! Gekookt ei ook trouwens! Of als je een walnoot geeft die gewoon in de schildding laten zitten en een klein kiertje in maken! Mijn vrouwen hadden hem in 1,5 open en mijn mannen deden er niks mee hAha. Dat komt puur omdat mijn 4 kerels enorm lui zijn (1 is nu lichtelijk op dieet hihi arme schat is blind aan 1 oog en wil het liefst alleen slapen en eten, gevolg: Prince is nu boven de 800 gram uit ghehe nja hij vreet ook zo veel
)
stephanie404 schreef:Ok weer wat geleerdNou ik geef zowel de mannen als de vrouwen geen citrusvruchten
hoorde dat het ook slecht voor hun darmen is
Of dat waar is weet ik niet. Er is zoveel anders dat ze lekker vinden.