Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gigixponys schreef:Het is wel wat verschillend per konijn. Heb er eentje gezien waar je op dag 5 al duidelijke verbetering zag. Maar ook eentje die eerst nog verder achteruit ging voor het aansloeg of het zelfs niet aansloeg.
Bij Chester had ik eerst ook het gevoel dat het nog iets erger werd, hij kreeg zijn nystagmus pas na het starten van de behandeling. Hij bewoog ook amper de eerste dagen. Hij kreeg hier altijd een heel buffet dat hij altijd kon kiezen. Dwangvoeren heb ik toen niet moeten doen. Het is wel positief dat hij al iets zelf wil eten. Ik zou dan niet teveel dwangvoeren, dat hij wel nog enigszinds plek in zijn maag heeft om zelf op te starten. Als hij steeds vol dwangvoer zit, heeft hij natuurlijk geen honger meer. Dus 3 spuiten lijkt me voldoende voor nu.
Ik heb ook veel schrik gehad dat het zou terugkomen met stress, maar Chester heeft 3 jaar meegereisd op de trein/bus, regelmatige dierenartsbezoekjes gehad en nu sukkelt hij weer met zijn tanden. En tot nu toe geen terugval gehad. Hij zit wel al sinds 2017 binnen.
Bij mij was het toevallig ook tijdens de examens, dat helpt niet. Veel succes alsnog!
NAIWHL schreef:Wat een fijn bericht MoppieFilou!![]()
Hopelijk zet het zo goed door in het herstellen.
NAIWHL schreef:[ [url=m/P7MWbP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn uitzicht vanuit onze woonkamer. Ik zit zo graag altijd voor het raam op de verwarming en gewoon naar ze te kijken… is echt genieten…
NAIWHL schreef:Hoe gaat het nu MoppieFilou? Hopelijk knapt hij snel op!