Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxwienekexx schreef:Ik wil binnenkort gaan trainen voor de horse and dog trail, vanaf 2020 komt dat onderdeel er bij ons bij in de westernsport. Is een trailproef die je met je hond moet afleggen terwijl je op je paard zit en je paard ook een parcours moet afleggen. Ben benieuwd, maar ik denk dat Daisy als ze het eenmaal doorheeft hier heel geschikt voor is, als ze nu moet blijven kan ik gerust een rondje door het huis lopen en dan zit ze nog p dezelfde plek te wachten op me als ik terug kom.
Kaus schreef:Ik vind het nadeel dat bikejoren en canicrossen bijna niet te doen is vanaf nu tot ongeveer begin oktober. Ik merkte gisteren namelijk al dat Dundy echt flink kapot was na ongeveer twee kilometer. Normaal is zeven tot tien kilometer geen probleem.
Horse and Dog trail lijkt mij ook erg gaaf, denk dat Dundy en Dexter er erg geschikt voor zouden zijn maar ik heb helaas geen paard meer![]()
Kiwi, ik zou haar Babe noemen, past goed bij Chick
kiwiwitje schreef:Kaus schreef:Ik vind het nadeel dat bikejoren en canicrossen bijna niet te doen is vanaf nu tot ongeveer begin oktober. Ik merkte gisteren namelijk al dat Dundy echt flink kapot was na ongeveer twee kilometer. Normaal is zeven tot tien kilometer geen probleem.
Horse and Dog trail lijkt mij ook erg gaaf, denk dat Dundy en Dexter er erg geschikt voor zouden zijn maar ik heb helaas geen paard meer![]()
Kiwi, ik zou haar Babe noemen, past goed bij Chick
Neee![]()
We vinden Djessy/Djessie nu heel leuk. Maar ben benieuwd of er iets leukers naar voren komt
kiwiwitje schreef:Ik had natuurlijk maar 1 teefje om uit te kiezen, qua karakter is ze tot nu toe precies wat ik leuk vind. En ik vind het vroeg om echt van een ''klik'' te spreken, maar ze spreekt ons aan en ze zoekt ons ook echt op, dat is met de andere veel minder. Daarnaast kregen en krijgen we de kans om een teefje aan te kopen waarin ik qua bloedlijn etc wel veel safer zit voor de fok dan met Chick, maar om dit meisje dan maar gelijk te laten vallen staat me tegen. Dus besloten dat ze van mij blijft. Alleen nog de vraag of ik haar in Co-Own ga plaatsen of dat ik haar volledig zelf houd maar wel bij iemand anders uitplaats. Dat is ook afhankelijk van de persoon die haar in huis gaat nemen natuurlijk.
Kaus schreef:Je kan ook zo moeilijk iets met haar stamboom naam doen tenzij je haar Exclusive of Girl noemt![]()
Wat vind je van Ava, Evie/Evy, Gemma, Mila, Lily, Willow?
Allemaal typische, Engelse meisjes namen
theadora99 schreef:Ik wil sowieso met haar gaan hardlopen opzich, maar wil dan juist dat ze rustig mee loopt haha en vooral voor lichamelijk trainen, is niet echt een "denk" sport denk ik?