Inderdaad charr. Houd er wel rekening mee dat het in dit stadium erg veel verzorging vergt. De poten worden waarschijnlijk helemaal ingetaped met verband. Kijk goed of je dit realistisch vind voor je konijn. Klinkt heel rot, maar ik bedoel het allemaal goed . Sore hocks is gewoon echt verschrikkelijk k*t
Heel veel succes en sterkte! Laat je het weten hoe het bij de dierenarts was?
Eindeloos doorslepen en dokteren doe ik niet, nee. Wondverzorging kan alle tijd in de wereld gemaakt worden, als nodig is. 't Arme beestje is nog geen jaar oud. Ik zal het laten weten.
Nou, hele kamer verbouwd. De meiden hebben lekker veel ruimte om te rennen en te spelen. Ze zitten alleen wel alleen nu maar ze ogen beide een stuk gelukkiger! Als hun dat zijn, ben ik dat ook! Nog even volhouden en dan krijgen ze een leuk maatje erbij!
Anoniem
Geplaatst: 05-01-19 18:03
Idd ik ga ook niet eeuwig aandokteren voor mijn plezier , op is op . Heel sneu ook
Gevalletje een kind kan de was doen , gek ding
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-19 18:04
Dat wordt dus de wasmachine controleren in vervolg . Super Char! Ik denk dat je de beste keuze hebt gemaakt!
schoonmaakdag en de bovenverdieping is voor hun , gelukkig normaal veilig achter het hek en in de konijnenhekjes . Zo als het goed is kan ze het niet doen , maar je weet het nooit met konijnen
Erg mooi konijn. Heel vrolijk maar wel erg op haar hoede nog. Kooi van amper een meter zonder hooi. Gelijk een hooibal erin gedaan. Eigenaresse is een lieve meid maar met 0% verstand van konijnen. Was heel verbaasd dat de eigenlijk een vriendje moet enzo.
Beestje zit nog lekker in haar kooi al aan de nieuwe brokjes te knabbelen. Blij dat ze iig eet!!!
Morgen even naar de Intratuin en action, een hooiruif halen en wat speelgoed .