Ook bietjes vond ze heerlijk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik ben bang dat als ik ze wat anders geef dat het niet goed voor ze is haha. Wel mogen ze, als ik bijvoorbeeld een broodje tonijn voor mijzelf klaar maak, de laatste restjes uit het bakje opeten. Vinden ze nog lekkerder dan hun eigen vlees en vis haha.
wat een slimme kat had jij. Ik zou daar stiekem ook wel heel hard om moeten lachen maar gewenst is het niet. 
LoveUggs schreef:Omg lorwat een slimme kat had jij. Ik zou daar stiekem ook wel heel hard om moeten lachen maar gewenst is het niet.

lor1_1984 schreef:Porthos is de reden dat ik heel zeker weet dat ik nooit weer een Turk hoef.
Ze zijn geweldig, maar wat een portretten.![]()
Ik heb mijn portie Turk wel gehad zegmaar.![]()
Serieus, pak de rasbeschrijvingen van de Turkse Van en de Turkse Angora erbij en je hebt beeld van Porthos' karakter.
) naast mijn bed op het kleedje en stalkt mij omdat meneer zijn ontbijt wenst

Het is een druif die kater. Ook hoe hij mij elke ochtend begroet is zo grappig. Komt dan altijd via de andere deur en dan komt hij aangestormd en begint heel hard te miauwen en tegen me op te staan of springen. Hij is een beetje apart.
Ronin is wel heel koddig met die gekruiste voorpootjes hoor.
. Zo kan je haar vaak niet eens geluidloos aanraken/oppakken en met aankijken krijg je vaak ook een prrr. Echt wel heel schattig. En dan hebben we het nog niet eens over die momenten gehad dat ze mij en mijn vriend overlaat met liefde. Het is echt een hele lieve poes, Shiro idem overigens. Ben nog steeds erg blij met onze keuze om naar Duitsland uit te wijken voor ze. Het is het echt meer dan waard geweest.
. Wel een grote muis trouwens, hier zijn ze altijd wat kleiner
... er zit er nog minimaal 1, maar die is slimmer....
. Eigen hond en kat worden altijd behandeld maar zag er toch twee lopen
. Bleh..... iemand nog tips naast ontvlooimiddel?