Magrathea schreef:TinkerTreas schreef:Hier krijgen ze ook onbeperkt brokjes, ik voer Taste of the wild dus dat is voor volwassen katten en voor kittens.
Ik geef ook brokjes in een voertoren, maar zolang er brokjes in hun bakje zit zijn ze te lui om het uit de toren te halen.
Ik wil dat ook wel eens proberen maar het is echt 5x zo duur als de brokjes van de supermarkt...![]()
Als ze er echt minder van eten en minder van gaan poepen ( = minder kattengrit nodig en minder drollen scheppen is altijd prettig natuurlijk) wil ik het best proberen, maar doen ze dat ook echt?
Ik kan het niet echt vergelijken of ze er minder van eten, omdat ze bij ons onbeperkt krijgen natuurlijk. Onze katten zien er super uit en hebben mooie harde ontlasting.
Wij zijn het gaan voeren omdat onze Siamees geen granen kon verdragen, nadat hij giardia heeft gehad. Inmiddels is hij overleden, maar de andere katten doen het er ook super op dus dan verander ik het niet.
Maar aan de andere kant hebben we vroeger bij mijn ouders een kat gehad die 23 is geworden op felix en whiskas enzo. Dus tja, ik denk dat je moet voeren waar je je goed bij voelt (en je kat natuurlijk ook)