Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haar tumor is weer wat groter dus ze heeft een dubbele dosis gekregen voor ik weg ging. Wil haar het treinreizen zo ver mogelijk besparen en ze krijgt nu toch om de twee dagen medicijnen. Het wordt ook steeds lastiger medicijnen geven en ik wil het komende week even aankijken hoe het zich ontwikkelt. Ben bang dat ik binnenkort dan toch naar de dierenarts moet met haar. Ze begon ook ineens heel hard te piepen toen ik haar in de kooi terugzette en begon heel veel aan mijn hand te likken (teken van pijn) gerlienke schreef:Bedankt. We hebben haar net wat suikerwater gedaan(waarvan ze de helft weer uitspuugde)en we zijn haar aan het masseren. Ze word alweer wat levendiger.

carr_friesje schreef:RedPassion.
Kan je ratten ook bijvoorbeeld meenemen naar een rattenopvang om daar te koppelen en dan samen mee naar huis nemen?
of gaan ze dan thuis op eigen terrein van de oude gewoon weer vechten?
De eerste kennismaking zegt vaak al wel of het kans van slagen heeft. Je moet dan thuis wel de 'standaard' volgende stappen van een introductie volgen, dus niet meteen samen in de kooi. Je begint dan met een dun (kleine bak) voor bv. een nachtje en gaat dan stapsgewijs verder richting de kooi.
Lees je anders eens in op bijvoorbeeld www.ratten.nl! Jorinda schreef:knip*
Wat voer je Kaus? *knip*

Denk dat opereren geen optie meer is en dat ik haar moet laten gaan. Van de week maar even de dierenarts bellen voor haar voor vrijdag. Ga dat kleine vrolijke pluizenbolletje echt heel erg missen als ze er niet meer is. Heb die andere drie nog maar dat zijn niet bepaald van die kroelerds.