Het nieuwe nestje van Gonnie doet het ook goed. Ik kan alweer wat wildkleur haren zien. Dat had ik ook wel weer verwacht.
En vandaag Mick even op tamheidscursus gehad. Het worden al hele konijntjes.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Op de hand valt dat wel mee inderdaad 

Enkele weken geleden zag ik opeens (diezelfde ochtend was er nog niets aan de hand) dat zijn achterpoten niet goed mee wilden, dat hij wat moeite had met de berg op springen en dat hij wat rondjes hupste. Alle alarmbellen gingen af natuurlijk, dus diezelfde dag nog bij de dierenarts geweest. Het enige wat er aan te zien was was echter ietwat verzwakte achterpootjes, en met momenten liep hij ook gewoon normaal, dus vooral om die reden dacht de dierenarts niet meteen aan EC. We moesten 7 dagen ontstekingsremmer geven en kijken hoe het daarmee zou gaan. Een dag later was er al niks meer aan te zien en at hij terug zoals anders, dus ik dacht, die is vast ergens vanaf gedonderd ofzo en heeft zich gewoon even pijn gedaan. Helaas bleek dat niet de reden want gisteren kwam het weer op en deze keer was het echt duidelijk, geen controle hebben over zijn achterpoten, omvallen, zijn kopje steeds scheef en weer rechtop houden, nystagmus... Dus weer naar de dierenarts en meteen Panacur en Metacam meegekregen. Ik vind het zo zielig voor hem, hoe hij er nu bijzit. Hij voelt zich echt rot.
. Denk dat ik mijn gevoel ook maar moet volgen dan om Lilly toch mee te behandelen. Moest ze het toch krijgen kan ik mezelf wel weer voor mijn kop slaan.
. Gelukkig is de rest nog oké!